петък, 10 юни 2016 г.

"Част от мен" - най-гледаният сериал в България


"Част от мен", който гледаме всяка делнична вечер от 20:00 часа по bTV, категорично успя да се наложи сред българската аудитория.

Перипетиите, през които преминават героите на Хатидже Шендил (Елиф) и Йозджан Дениз (Кахраман), вълнуват младо и старо.

От старта си през февруари "Част от мен" задържа постоянна публика от 1 200 000 души.

Успехът на хитовата мелодрама бе акцент във вчерашната централна емисия новини на bTV.

Екипът на медиата дори взе интервю от лошия Маукст (Сердар Йозер), което представи в предаването "Преди обед". 

Ние от Теленовелас Новини също свидетелстваме за непрестанния интерес към "Част от мен".

За справка резюметата в блога, публикувани всяка вечер от Димир Говедаров, биват четени средно от 15 000 до 25 000 пъти, което автоматично ги прави най-разглеждани на платформата ни.

А Вие следите ли "Част от мен" и очаквате ли с нетърпение развръзката му?