сряда, 22 юни 2016 г.

Вие пожелахте: Мария Елена Дьоринг


"Животът е твърде кратък, за да си го усложняваме", твърди колумбийската актриса и модел Мария Елена Дьоринг.

Тя има многобройни фенове по цял свят. Най-известната й теленовела е "Вдовицата в бяло" от 1996-а. Родената в Кали актриса започва кариерата си с участие в реклами за паста за зъби и за кафе. На 13 години започва да работи с известни фотографи. Учила е в Лондон и говори няколко езика. Това й помага да стане преводач за компания Фиат. Тогава в Милано започва да работи за Fashion Models Agency.

За пет години е участвала в 67 реклами, работила е в Япония, Германия, Испания и Франция. Освен модел и актриса, тя е и добра певица. Обича да язди, да чете исторически романи, да прави цветни композиции. Обожава италианската литература. Има един син.

"Всичко идва в правилното време и на правилното място. Затова трябва да умеем да го посрещаме, да се възползваме от това и да му се насладим максимално. Обичам си живота, какъвто е".




- Какво е необходимо, за да станеш добър актьор? Само талантът достатъчен ли е или трябва и много работа?
Да играеш е страст, която идва от душата. Имах желание да стана актриса още от дете. За да станеш добра актриса, мисля, че освен талант, е необходимо да работиш здраво, да се подготвяш и да си постоянен.


- Играла си различни героини, но коя прилича най-много на теб?
Всяка роля има нещо от мен. Много е трудно да промениш напълно гласа и жестовете. Единствената, която прилича най-много на мен, е Лоренса Мачадо от "Гибелна красота" по това, че е борбена и защитава любимите си хора. 

- Има мнения, че теленовелата не е достатъчно голямо изкуство и има лоши позиции в сравнение с филма. Какво мислиш по въпроса?
Никога не отричам теленовелата като жанр, но театърът е най-доброто за мен. Гордея се, че съм играла в над 25 теленовели. Разбира се, мечтая да участвам в добър филм. Играла съм в 10 филма, но не съм била главната актриса. Очаквам 'моята роля'.

- Имаш хиляди фенове по света. Кое е по-важно за теб - успешната кариера или семейното щастие?
Семейството винаги ще бъде над всичко. В професионален план оценката на публиката е по-важна от успеха. Благодарна съм на приятелите и феновете си. Това е моето щастие.


- Как синът ти промени живота ти?
Майчинството наистина е уникално преживяване за всяка жена. Алехандро е единственият ми син и дойде в момента, в който го исках, след като се бях реализирала в много неща, бях живяла в различни държави. Вече е на 15 години, тийнейджър и може би скоро ще отлети от гнездото.


- Най-новият ти проект е "Отмъщението"...
Латиноверсията на американския сериал "Отмъщението". Играя основния отрицателен персонаж - Виктория Пиедрахита. Аз съм лошата и ми харесва. Много силна история, но и много хубава. Усещам, че ще се говори много за този сериал. На екран ще се появи след няколко месеца.

- Как си се представяш след време?
Искам да пиша, да бъда сценаристка. Никога не съм мислила да ставам режисьор или продуцент, но обичам да пиша, макар че все още не смея да публикувам.


- За какво пишеш?
За много неща, от всичко по малко.


- Каква е философията ти за живота?
Живей и остави да живеят.

- Как се описваш?
Като взискателна жена към самата мен и към останалите, обичаща, искрена, нетърпелива, добра приятелка, добра читателка и лоша зрителка.

- Каква е тайната ти за красота?
Нямам много тайни. Внимавам какво ям, не пуша, не се излагам на слънце, вярвам в кремовете и мисля, че човек трябва да остарее със същото лице, което е имал като млад. Трябва да остаряваме достойно.



Благодаря за снимките на Maria Helena Doering Bulgarian Fans.

Специално за феновете на прекрасната Мария Елена преведохме епизод на "Съдбовни решения" с нейно участие. Насладете му се: