четвъртък, 30 юни 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 29-и юни (сряда)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (29-и юни), ден сряда.

Най-гледаната продукция за вечерта е "№309" (No:309). Излъчиха се още нови епизоди на "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor), "Любовта не разбира от дума" (Aşk Laftan Anlamaz) и "Прости ми" (Beni Affet).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "№309" (No:309) на телевизия FOX с рейтинг от 5,10%.

2. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на телевизия ATV с рейтинг от 4,00%.

5. "Прости ми" (Beni Affet) на телевизия Star TV с рейтинг от 3,37%.

6. "Любовта не разбира от дума" (Aşk Laftan Anlamaz) на телевизия Show TV с рейтинг от 3,11%.


"№309" е първи в топ 100 с актив от цял пункт спрямо епизода от предходната седмица. "Обича ме, не ме обича" също се изкачва и в позиция, и в гледаемост, подобно на "Любовта не разбира от дума" на Show TV.