събота, 30 юли 2016 г.

Лаура Кармине се раздели с половинката си


Лаура Кармине и Адриан Сендехас, който е с 13 години по-малък от нея, сложиха край на връзката си...

Новината бе съобщена в социалните мрежи. "Не е лесно да седна да напиша това, но заради любовта, която изпитваме, ще го кажа. Винаги съм молила Бог за мъж, който да ме цени, обича и уважава, и Бог ми изпрати Адриан. С Адриан изживях най-хубавите моменти в живота си... За съжаление, нашата връзка приключи, но не и любовта, която има между нас като личности... Не се разделяме заради трети човек, не е и защото не се обичаме. Просто има неща, които трябва да изживеем по отделно. Ще запазя всички моменти, които създадохме, не знам дали съдбата ще ни събере пак като двойка или в някой проект... Повтарям - между Адриан и мен има много любов. Благодаря на всички за подкрепата!", написа Лаура. 

Двамата се запознаха по време на записите на теленовелата "Да не ме оставиш, сърце" (A que no me dejas, corazon) и излизаха заедно девет месеца.