сряда, 27 юли 2016 г.

Вие пожелахте: Мар Контрерас


Марисела Контрерас Лейва, позната като Мар Контрерас, е певица и актриса. Става известна след участието си в музикалното риалити "Операция Триумф".

Започва кариерата си преди 14 години в риалити шоуто, след това се формира като актриса в Школата на Телевиса. През 2007 дебютира на малкия екран с поддържаща роля в "Момичета като теб" (Muchachitas como tú). Следват "Буря в рая", "Море от любов", "Тереса", съчетавайки с това роли в театъра и в киното с Дисни в латино версията на High School Musical. По-сериозна роля получава в "Тази, която не можеше да обича" с Ана Бренда Контрерас през 2012. В продължение на три години се отдалечава от екрана, за да се посвети на семейството си и на бебчето си, както и на голямата си страст - пеенето - в театралните постановки "Днес не мога да стана" и "Латино сърца". Завръща се в телевизията с ролята на Нансияга в "Непростимо". 

Сега се снима в "Дойде любовта" (Vino el amor), която започва на 8 август в Мексико. Мар е цялостен артист - пее, танцува, играе и изглежда секси на сцената. 

- Как определяш кариерата си досега?
Извървях един път, в който се опитвам да изградя име и най-вече хората да гледат на мен като на актриса.

- Три години беше далеч от прожекторите. Как реши да се върнеш?
Три години бях извън телевизията, но съм щастлива, че успях да се реализирам в личния си живот като майка, съпруга, развих и други неща, които, когато си в студио, няма как да направиш. Щастлива съм, че се завърнах с този проект, "Непростимо", на Салвадор Мехия. Бях много развълнувана. 

- Разкажи ни за Нансияга...
За мен беше голямо предизвикателство, защото първият път, когато ми заговориха за ролята, Салвадор я обрисува като амазонка, дивачка, занимаваща се с магични същества и в историята е една от влюбените в Мартин (Иван Санчес). Интересно беше и че героинята ми е в контакт с природата, ходи боса, с една и съща дреха. От самото начало Салвадор ме помоли да е така.

- Отново си партнираш с Ана Бренда след "Тази, която не можеше да обича"...
Мисля, че е жена, която умее да си отваря пътища. В този смисъл и двете имахме една и съща цел - да дадем всичко за този проект, разбирахме се много добре и като цяло мисля, че формирахме добър екип, пълен с талантливи хора. 

- Да протагонизираш теленовела сред професионалните ти планове ли е?
Да, така е. Гоня главна роля, но ако не стане, не бих се ядосвала или отчаяла. Мисля, че всяка роля, която изпълняваме в дадена история, е страхотна. Да създадеш живот, който да те ентусиазира, да те научи на нещо и да го предадеш на публиката, това е печалба за мен като актриса.

- Как се поддържаш във форма?
Два часа дневно взимам уроци по танци, балетът ми помага да поддържам линия, джазът също. Спортувам, когато мога.