понеделник, 22 август 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 21-и август (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (21-и август), ден неделя.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor). Излъчен бе още нов епизод от "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на телевизия ATV с рейтинг от 5,53%.

6. "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı) на телевизия Kanal D с рейтинг от 2,49%.

Уникален обрат! За една вечер "Обича ме, не ме обича" се наложи като най-гледаният сериал в Турция това лято! Излъчената вчера серия не само че записа категорично лидерство, но и изстреля хитовата поредица на ATV с два пункта нагоре. "Любовта на живота ми" тази седмица регистрира прилични, но пък не чак толкова високи резултати.