неделя, 21 август 2016 г.

Серенай Саръкая: "Трябва да се наслаждаваме на живота"


Серенай Саръкая и Чаатай Улусой стават известни много рано, затова се налага бързо да пораснат. Но не си мислете, че се оплакват. Напротив, наслаждават се. Прочетете интервюто на екранната Мира за турското списание "Вог".

Какво ще кажеш за грешките на младостта?
Докато човек е млад, за всеки проблем има решение. С напредването на възрастта обаче се увеличават и грешките. Около мен има много хора, които се страхуват да изживеят връзката си. И се питам какво толкова може да се случи? Най-много да се разочароват. Грешките са присъщи за хората и най-глупавото нещо на света е да се опитваш да бъдеш безгрешен. Още по-голяма глупост е да правиш грешки и да се се опитваш да ги скриеш. Хубаво е да можеш да кажеш на някого, на когото си бил ядосан преди време: "Миналото-минало, сега как си?"... Благородно е да можеш да простиш.

Какъв е съветът ти към младите хора?
Според мен човек трябва да прави глупости, докато е млад, трябва да трупа опит. Трябва да се наслаждаваме на живота, вместо изцяло да се посвещаваме на амбициите си. Животът е твърде кратък, днес си на 20, и докато се обърнеш, вече си на 30. Времето неусетно лети.

Ако беше на мястото на Мира в "Кварталът на богатите"...
Мира е честно момиче, израснало сред хора с предразсъдъци и тайни. Нейната искреност я отличава от останалите. Или, по-точно, аз се опитвам да пресъздам Мира по този начин. Семейството ѝ не е лошо, просто начинът им на живот е такъв. Сърцето на Мира е изпълнено с любов, но тя усеща празнота, докато не се появява Яман. Той е нейната светлина, това, което ѝ е липсвало. Мира разбира, че с обичта си може да разреши много проблеми, да размекне и най-твърдите хора. Аз съм разбрала това и за себе си и винаги се опитвам да бъда такъв човек. Обичта е най-силната енергия, това е закон. Когато изпращаш положителна енергия, получаваш също положителна енергия.

Кога свършва младостта?
Младостта продължава докато гори вътрешният огън у човека. Аз например познавам такава красива и млада жена.

Как минава денят ти?
Аз греба с пълни шепи от живота! Не се отказвам от нищо и се наслаждавам на компанията на хората около мен. За мен е много важно времето с приятелите ми. Ако ще вечерям с приятели, не ходя там като на събрание. Прекарвам времето с хората около мен, като им показвам, че наистина са специални за мен. Дори само да гледам морето или да пия кафе, се опитвам да се насладя на мига. Благодарна съм за всяко нещо.

Какво ще стане с ученето?
Дълго време отлагам университета, заради работата. Мечтая си догодина да се запиша в университета, а след това да уча в чужбина. Може да уча и нещо, различно от актьорското майсторство.