сряда, 3 август 2016 г.

Шюкран Овалъ от "Твоят мой живот" с нова любов


Усилено тиражираната клюка за връзка между Шюкран Овалъ, която скоро ще гледаме във втория сезон на "Твоят мой живот", и футболистът Джанер Еркин най-накрая бе потвърдена...

Въпреки че в началото двамата отричаха, самият Джанер излезе с изявление в социалните мрежи...

"През последните години за мен се пишеше доста често, но винаги си мълчах. Все пак това са чувствата ми, надявам се да ме разбирате, защото това е лично. Чаках дълго време да срещна любовта и сега най-накрая съм щастлив, защото имам връзка с жена, която много обичам. Имаме си доверие и съм много развълнуван. Искам цял живот да съм с нея. Доскоро и двамата имахме други връзки, но сега, след като се срещнахме, искам да се опознаем, да бъдем много щастливи и да се разбираме...", бе посланието на новата половинка на Шюкран.