четвъртък, 18 август 2016 г.

Жаки Бракамонтес представи дъщеря си Рената


Жаклин Бракамонтес избра страниците на мексиканското списание "Hola", за да покаже за пръв път личицето на третата си дъщеря, която роди преди няколко дни.

За Жаки няма пречки, нито извинения. До последния момент Бракамонтес се изявяваше като водеща на "Гласът на Мексико". Сега, най-накрая, красавицата държи малката Рената в ръцете си. Жаки позира от дома си в Маями заедно с цялото си семейство.

- Жаки, как се чувстваш след раждането?
Много щастлива, че посрещнах дъщеря ни. Щастлива съм да Ви покажа семейството си! Макар че снимките стават все по-сложни с три момичета (смее се)...

- Другите ти дъщери как приеха сестра си?
Щастливи са! Грижат се много за бебето. Няма ревност, въпреки че се боях, че може да се почувстват изместени. Когато им съобщих, че съм бременна и може би ще имат братче или сестриче, Жаки все казваше: "Не, сестричка, мамо". Преди раждането всеки ден ме питаха кога ще дойде сестра им. Умираха от желание да я видят.


- Какво почувства, когато най-накрая видя Рената? По-различно ли беше чувството?
С всяка една е различно, но усещаш най-вече спокойствие. Да видиш личицето ѝ, ръчичките ѝ - толкова перфектни и красиви...

- Кога се роди?
В 12:30 часа вечерта. Роди се в деня, в който планирахме - 15-и юли, но часът си го избра тя. Тежеше 3,585 кг, ръст 48,8 см.

- Дъщерите ти приличат ли на теб?
Жаки има моята личност. Супер кокетна е и деликатна. Има моите очи и вежди, но по характер прилича на баща си. Рената засега е много добра и спокойна.

- Как се чувства Мартин с трите си принцеси?
Мартин е лудо влюбен в тях. Той е най-добрият баща на света!


- Искате ли и четвърто дете?
Аз бих останала с три, но Мартин... (смее се). Когато се запознахме, той искаше две деца, а аз четири. Сега ми казва: "Ти ме убеди за четири деца, така че сега не се отмятай". Да видим дали ще дойде момченце. Дано да прилича на мен.

- Какви планове имаш?
Ще пусна автобиографична книга, по която работих в последната година и половина. Също дебютирам и като бизнесдама с корейски продукти за красота, носещи името "Жаки" от Жаки Бракамонтес.

- Накрая... кажи ни какво е да си майка на три дъщери?
Кълна се, че се стресирам при тази отговорност да възпитавам три момичета. Но всички ми казват, че като пораснат ще са върхът. Гледам ги и си представям бъдещето си с тях... Най-хубавото е, че се обичат. Неразделни са!