сряда, 24 август 2016 г.

Чаатай Улусой: "Уча се да оцелявам сред хората и в живота"


Чаатай Улусой от "Кварталът на богатите" пред турското списание "Вог"...

Какво ще кажеш за грешките на младостта?
Според мен няма безгрешни хора. Вероятно и аз греша или ще направя грешки. Житейският опит е неизбежен. Докато живеем, грешим и се ядосваме се учим и разбираме. Това не означава, че не съм взел поука от грешките си. Уча се да оцелявам сред хората и в живота. Дано да имам късмета да остарея и да си спомням за младостта си с усмивка.

Какъв е съветът ти към младите хора?
Всъщност каквото и да правим, го правим на себе си. Трябва сами да поемаме отговорността за живота си, а не да я прехвърляме на други. Според мен, най-важно е здравето. Затова трябва да се спортува от ранна възраст, да се изградят здравословни навици.

Ако беше на мястото на Яман в "Кварталът на богатите"...
Смятам, че не е възможно да предвидиш как ще реагираш в различни ситуации. Яман е момче, което не е имало голям късмет в живота си. Вероятно и аз щях да се държа като него и да се опитам да намеря изход от трудностите, ако бях на негово място. Също така, ако ми се предостави възможност, каквато се предоставя на Яман, бих се възползвал по най-добрия начин.

Кога свършва младостта?
Надявам се никога да не свърши! Младостта е свързана с това как се чувстваш, а не на колко години си.

Как минава денят ти?
Когато имам възможност, отделям време за хората, които обичам. Много обичам да ходя на планина, да се докосвам до природата.

Какво ще стане с ученето?
Наложи се да прекъсна обучението си в Истанбулския университет във втори курс, но задължително ще го продължа.