събота, 6 август 2016 г.

Кармен Виялобос: "Никога не сме изпитвали нужда да се оженим"


Кармен Виялобос в откровение за половинката си Себастиан Кайседо и за плановете им за сватба...

Двойката е на път да отпразнува осмата си годишнина "като гаджета"... Кармен се определя като "щастливо влюбена" в половинката си, с когото е играла в няколко теленовели. "Той е един от най-големите кавалери, които съм срещала в живота си. Грижи се за мен по всяко време. Чувствам, че като съм с него не ми липсва нищо", доверява незабравимата протагонистка на "Силикон за рая". 

Виялобос признава, че Кайседо определено има чувството за хумор: "Смея се през цялото време с него. Освен това, той е много борбен - истински боец, много силен... Знам, че до мен имам човек, който ще ме подкрепя винаги"...

Ами сватба? "Говорили сме за сватба, но никога не сме изпитвали нужда да се оженим. Вече две години живеем заедно и е страхотно. Аз съм от онези, които смятат, че не е нужен документ като доказателство за любовта. Но разбира се, че ще има сватба, когато му дойде времето. Трябва да потърсим нещо специално, което да изразява двама ни като двойка. Мисля, че ще бъде нещо различно"...