понеделник, 12 септември 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 11-и септември (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (11-и септември), ден неделя.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor). Излъчени бяха още нови епизоди от "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) и "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на телевизия ATV с рейтинг от 4,29%.

2. "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на телевизия Show TV с рейтинг от 2,85%.

22. "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı) на телевизия Kanal D с рейтинг от 1,33%.

Двата основни конкурента в неделя вечер - "Обича ме, не ме обича" и "Най-добри приятели" - тази седмица падат в гледаемост с близо пункт. С предпоследния си епизод "Любовта на живота ми" стигна дъното с най-ниските рейтинги от самото си начало...