вторник, 20 септември 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 18-и септември (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 18-и септември, ден неделя.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor). Излъчени бяха още нови епизоди от "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir), "Моят живот" (начало на трети сезон) и "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı) (финал).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на телевизия ATV с рейтинг от 4,46%.

2. Нов сезон: "Моят живот" (O Hayat Benim) на телевизия FOX с рейтинг от 4,32%.

7. "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на телевизия Show TV с рейтинг от 3,02%.

16. Финал: "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı) на телевизия Kanal D с рейтинг от 1,58%.

Летният хит "Обича ме, не ме обича" успя да отнеме двегодишното лидерство на "Моят живот" в неделя вечер... "Най-добри приятели" се харесва все повече на зрителите в Турция, а финалът на "Любовта на живота ми" записа традиционната ниска гледаемост.