понеделник, 26 септември 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 25-и септември (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (25-и септември), ден неделя.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor). Показани бяха още епизоди от "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) и "Моят живот" (O Hayat Benim).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на ATV с рейтинг 4,62%.

2. "Моят живот" (O Hayat Benim) на FOX TV с рейтинг 4,59%.

13. "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на Show TV с рейтинг 2,39%.

Летният хит "Обича ме, не ме обича" е лидер и тази неделя... "Моят живот" е втори в класацията само три стотни след младежката поредица на ATV. "Най-добри приятели" отчита спад с близо пункт.