събота, 22 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 21-и октомври (петък)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (21-и октомври), ден петък.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Опасни улици" (Arka Sokaklar). Показани бяха още епизоди от "Любов под наем" (Kiralık Aşk), "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat), "Птиците обичат гнездата" (Sevda Kuşun Kanadında), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Назови ме" (Adını Sen Koy).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Опасни улици" (Arka Sokaklar) на Kanal D с рейтинг 8,00%.

3. "Любов под наем" (Kiralık Aşk) на Star TV с рейтинг 5,55%.

7. "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX TV с рейтинг 4,36%.


24. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 2,05%.

26. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 1,91%.

33. "Птиците обичат гнездата" (Sevda Kuşun Kanadında) на TRT1 с рейтинг 1,59%.

36. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 1,48%.


"Опасни улици" запазва лидерство с още по-убедителни резултати. "Любов под наем" и "Разкажи ми за любовта" падат и в позиция, и в гледаемост. "Птиците обичат гнездата" е на дъното с леко завишени цифри.