сряда, 26 октомври 2016 г.

Вие пожелахте: Марджори де Соуса

Красивата венецуелка се радва на голям успех. Играе еднакво добре както роли на добрата, така и на лошата. Де Соуса очаква първото си дете и е в петия месец и половина.


Още от 12-годишна започва да участва в реклами. През 1999 г. участва в конкурса „Мис Венесуела“. Година по-късно започва да участва в теленовели. Играла е както в родината си Венецуела, така и в Мексико и в Маями. Гледали сме я в "Дивата котка", "Тъмна орис", "Измамна любов", "Купена любов", "Стара, аз?", "Грешница" и "Пожертвани сърца". През 2012 съдбата връща венецуелката в Мексико, където се снима успешно в "Истинска любов" и печели сърцата на зрителите с ролята на лошата Кендра. Следва първата й главна роля в тази страна с "До края на света". Последно взе специално участие в "Мечтая за любов". 

Пробвала е от всичко... Актриса, водеща, танцьорка, кралица на красотата, модел, певица, но очаква, че най-доброто тепърва предстои. Смята, че има още много път да извърви и неща да направи. През май, 2004 г. се омъжва за Рикардо Аламо, но бракът й трае само две години. Днес е щастлива с новата си стара половинка Хулиан Хил и двамата очакват първото си дете през февруари 2017. 


- Как върви бременността?
Много добре. Понякога ми се гади, но това е нормално. Лекарят ми каза да се пазя и да се държа добре (смее се). Правя упражнения и йога под наблюдение от експерти. Всеки ден е различен. Бебето ми се държи много добре, рита от няколко дни и е прекрасно. 

- Как избрахте името Матиас?
Направихме списък с доста имена и истината е, че избрахме няколко, но това име ми хареса, усетих някаква емоция и ми харесва значението му. 

- Вече мислиш ли за връщане към теленовелите?
Не знам, в този момент си мислиш за много неща и мисля, че за известно време ще съм далеч от малкия екран. Сега искам да се посветя на Матиас. 

- Къде ще се роди Матиас?
С Хулиан решихме бебето ни да се роди в Мексико като признание към тази страна за всичко, което ни е дала. 

- Кога ще е сватбата?
Както видяхте, се сгодихме в Маями, беше много забавно. Идеята е да се оженим другата година. Сега имаме много неща за правене, а една сватба отнема прекалено много време. Искам да посветя времето си сега на бебето ми, ще дойде и семейството ми. Не бързаме със сватбата. Искам да имам дълъг шлейф и Матиас да го държи.

- В "До края на света" си партнираше с Педро Фернандес и след това Давид Сепеда го смени. Имаше ли химия между Вас?
И с двамата имах химия. С Педро беше различно, той е друг тип човек. С Давид се чувствах много удобно, обгрижена. И с двамата бях сигурна и спокойна, че сцената ще се получи добре. Имах голямо желание да работя с Давид.

- В кариерата си си правила много сцени с шамари и еротични сцени. Трудни ли са ти били?
Винаги са трудни, хубавото е, че с лошите персонажи свикваш да ги правиш, н те стресира толкова. Знаеш, че трябва да си свалиш дрехите и губиш страха си, но винаги са трудни, не винаги се събличаш изцяло, но много хора те наблюдават. Понякога не искаш да ти видят някои части, пазиш се, неудобно е да се правят този тип сцени, но трябва да се правят.

- Как се чувстваш в Мексико?
От доста години не живея във Венецуела, живея в САЩ, така че промяната за мен не е драстична. Липсва ми страната ми, но когато дойдох в Мексико, се почувствах като у дома си. Чувствам се мексиканка, обичам тази страна, хората тук, местата, храната...

- Как се определяш като жена?
Пълноценна, благодарна, работлива, семейна...

- Вярваш ли в 'истинската любов'?
Напълно.

- Заради кого би отишла "До края на света"?
Заради себе си.

- Една твоя мания...
Хапя си устните.

- Ролята, с която доби световна слава, е Камелия в "Дивата котка"...
Мисля, че успех успех привлича. В моята родина "Женски войни", предишната ми теленовела, имаше голям успех и благодарение на тази теленовела ми се обадиха за първата ми международна роля. С "Дивата котка" мисля, че всички стигнахме до славата. Беше мечта, в която всички бяхме съучастници.

- Все още те помним в ролята на Марго от "Купена любов"...
Всеки персонаж е като дете, за което се грижиш и се опитваш да му дадеш най-доброто. Това бе завръщането ми към международната сцена. 

- Кога се роди желанието ти да станеш актриса - преди или след конкурса "Мис Венецуела"?
Определено много преди конкурса. Още на 9 започнах в телевизията, а чак през 1999 имах възможност да участват в конкурс за красота. 

- Любима дестинация за пътуване?
Харесвам много Италия, Европа. Много места, на които съм ходила, ми се иска да ги посетя пак. Всяко място е страхотно, защото те обогатява.

- Вече 17 години се снимаш в теленовели. Коя ти е представлявала най-много усложнения?
Усложнения не. По-скоро всяка роля е различна, представлява един живот, една личност. Да преживяваш героинята понякога е сложно, тъй като е изпълнена с различни нюанси. 

- Кои са най-специалните теленовели в кариерата ти?
"Любов при пълнолуние", защото е първата продукция, в която участвах; "Дивата котка", тъй като получих международна слава; "Истинска любов", понеже пожънах голям успех с Кендра и "До края на света" беше истинско предизвикателство, защото представлява първата ми главна роля в Мексико.

- Справяш се много добре както с положителните роли, така и с отрицателните. Ти кои предпочиташ?
Предпочитам да видя за какво се отнася ролята и тогава се влюбвам в нея. Всичко зависи, веднъж започнеш ли да четеш сценария и да навлезнеш в живота на героинята, решаваш дали искаш да я играеш, или не.

- Имаш ли приятелки в тази среда?
Имам отлични взаимоотношения с всички, с които съм работила. Трудно е да се сприятелиш заради работата, но се разбирам добре с всички.

- Последната ти теленовела е "Мечтая за любов". Какво беше да работиш с Кристиан де ла Фуенте и Бети Монро?
Прекрасна изненада. Голям професионалист е Кристиан, стриктен е, добър човек. Подкрепи ме много при влизането ми в историята. Дано да работим пак заедно. С Бети също ми беше много приятно. Онемях, когато си обръсна косата. Тя е много сладка, има специална енергия. Радвам се, че се запознахме.

- Какъв съвет би дала на хората?
Вярвайте в себе си!