четвъртък, 27 октомври 2016 г.

Серенай Саръкая с трогателно писмо


Серенай Саръкая, която продължава да промотира най-новия си филм "Между нас" (İkimizin Yerine), написа трогателно съобщение до феновете си в социалната мрежа Инстаграм...

Актрисата е възхитена от огромния интерес към продукцията, която отчете рекордна гледаемост...

"Поначало това беше един сън. Да играя във филм? Аз?! Щеше ли да се получи? За мен беше много важно да избера правилния проект. Исках най-доброто. Чаках доста дълго. Но не всичко се решава от нашите очаквания. Решава се от живота. Не аз намерих филма, а той ме откри - чрез морето - и промени целия ми живот. Дори и след години ще си спомням всичко това. "Между нас" е реален, истински филм. Има много неща, които бих искала да Ви разкажа. За това вълнение, което изпълва и мен, и Вас, за моята любов, която деля с Вас... Искам да покажа колко е силна връзката ми с Вас, феновете... Когато бях малка, майка ми винаги ми казваше, че любовта може да промени дори и най-лошия човек. Не си мислете, че това са само празни думи. Да, напоследък тези думи обикновено се хвърлят на вятъра, но техният смисъл е много дълбок. Да обичаш не означава само да харесваш, да си влюбен в някого. Да обичаш истински означава да обичаш себе си, да обичаш хората. В любовта към хората има толкова много енергия, че тя може да ни спаси от насилието, от страховете ни, от безсилието, от недоимъка. Любовта е тази, която дава смисъл. Като любовта на Чичек (героинята ѝ от филма), която постоянно се опитва да поправи своята грешка... Аз виждам, че всичко това има смисъл. Нашата любов ни сближава и се задълбочава все повече. Вие, прекрасни хора, които идвате заедно с Вашите любими да гледате филма, ме поддържате с коментарите си, Вие ми подарявате незабравими чувства. Пиша го с големи букви и крещя на целия свят: "ОБИЧАМ ВИ! Много силно! Благодаря, че Ви има!"...