събота, 29 октомври 2016 г.

За Елисабет Алварес няма нищо по-важно от децата й


Елисабет Алварес признава, че съпругът ѝ Хорхе Салинас я е научил на много неща за отглеждането на бебетата. 

Този четвъртък, 27 октомври, Ели посети предаването на Телевиса "Днес" и сподели, че е готова да се върне на работа след почти 11 месеца отдадена изцяло на грижите за децата си Максима и Леон. Въпреки че й е било трудно да вземе това решение, тя ще повери грижите на децата на нейните родители. Актрисата беше щастлива от завръщането си в Телевиса, но в същото време със смесени чувства, тъй като е оставила бебетата си сутринта много рано. "Завих ги, продължиха да спят и казах на баща им: 'Оставям ти децата'", сподели. 

Съпругата на Хорхе Салинас призна, че майчинството я е променило изцяло. "Това е най-хубавото, което ми се е случвало в живота, да виждам децата си, да гледам колко са пораснали всеки ден ме изненадва. За мен вече няма нищо по-важно от бебетата ми. Променят ти живота и го променят за добро. Ставаш по-добър човек. Любовта се умножава, виждаш всичко позитивно", обяснява Алварес. 

Ели и Хорхе отпразнуваха наскоро пет години съвместен живот и актрисата от "Огън в кръвта" увери, че съпругът й е отличен баща. "Помага ми, учи ме. Двамата се подкрепяме, защото мисля, че всяко дете е различно". През декември ще отпразнуват първата годинка на близнаците. "Радвам се на децата си, на мъжа си, на семейството си, всички са добре, растат, времето минава много бързо. Преди година бях бременна, а сега са почти на 12 месеца. Няма нищо по-важно от това, нито кой какво е казал... надявам се през идната година всичко да тръгне добре". 

Елисабет и Хорхе са кръстили близнаците си Максима и Леон, а снимки и детайли разкриват пред мексиканско списание. "Щастливи сме, каня Ви да прочетете списанието и да видите колко красиви бяха бебетата".