петък, 28 октомври 2016 г.

Дана Гарсия доволна от дебюта си в театъра

Колумбийката играе в "Непознати в един влак" всеки петък, събота и неделя и е доволна от участието си.


"Това е абсолютно приключение, свикнал си на друга динамика, по-кратка, повторения, забравяш текста, нагласяш си го, но в театъра всичко е много прецизно. Понякога си много нервен, дори на първите представления пих валериан. Но на тази сцена показваш какъв актьор си". Относно героинята си Ана, Гарсия коментира, че го е изградила не с помощта на режисьор, а с тази на колегите си, които са големи актьори като Плутарко Аса, Алехандро Камачо. 

Дана Гарсия харесва театъра, но й се струва голямо прахосничество, тъй като е нещо ново за нея и й коства работа да го прави по начин, различен от този в телевизията и киното. "Правя цялата драма реална и това е емоционално шоу всеки път и колегите ми казват, че не трябва да го правя реално, трябва само да изглежда реално. Аз изживявам всичко, което правя и което хората виждат по телевизията и театърът за мен е като че не съм го направила, ако не съм го изживявала. Много е пристрастяващо, напрегнато, усещаш коментарите на публиката, а това не се усеща на снимачната площадка".

Дана сподели, че скоро тази пиеса тръгва на турне из Мексико. Фокусирана е върху този проект, затова нови проекти се очакват през 2017. Има желание да играе в серийни филми.