неделя, 30 октомври 2016 г.

Серенай Саръкая за голямата си любов


Наскоро Серенай Саръкая засне фотосесия за известното списание "BeStyle"...

За любовта в лицето на Керем Бурсин... "В един човек харесвам ума, добрите намерения, усмивката, походката... Всички тези качества ме влудяват, в добрия смисъл. Керем ги притежава всичките - ние много се забавляваме и прекарваме доста честа времето си заедно. Имам много ценна връзка с него"...

За хобитата... "Винаги съм искала да се науча да стрелям. Когато бях на 16 участвах в конкурс. Имах възможност да стрелям безплатно. Само три пъти обаче оцелих точно в целта. Но това си беше за тогава. Наскоро обаче говорих с моя приятелка и тя ми препоръча да започна да ходя на уроци по стрелба. Ходя три дни в седмицата по два часа. Времето ми минава неусетно. Освен стрелба, практикувам и йога"...