понеделник, 31 октомври 2016 г.

Хуан Пабло Раба би отишъл в затвора заради семейството си


Актьорът от "Шеметната Анастасия" и "Моя сладка Валентина", който се е фокусирал върху кариерата си във филми и серийни поредици, би жертвал всичко за семейството си.


Хуан Пабло Раба не се спира - изпълнява наркотрафиканта Густаво Гавирия в "Наркобосове", Джоуи Гутиерес в "Agent's of S.H.I.E.L.D.", снима се в сериала "Шест", който History Channel ще излъчи в началото на 2017 и сега оглавява лентата "7 години", първият филм на испански в платформата Netflix. "7 години" е заснет в Испания. 

- Как получи главната роля в този филм?
Компанията, която го продуцира, е "Динамо" и имам отлични отношения с един от съдружниците Кристиан Конти. Той ми каза за историята, когато бяхме в Лос Анджелис. Каза ми да хвърля един поглед на сценария, хареса ми и говорих с режисьора Роджер Гуал. Лентата беше прекрасна възможност да живея в Испания. Това беше едно от нещата, които исках да направя, защото живях там 12 години и винаги е била като мой втори дом. Най-хубавото беше, че този път пътувах заедно с жена си Моника и сина си Хоакин. 

- Героят ти Карлос е непоносим, полемичен...
Харесва ми, защото извади от мен доста неща чисто актьорски. Исках да изиграя някой лош. Всеки има подобен приятел или ние сме били такива, но в крайна сметка казва истината в лицето. За добро или зло ми харесва, тъй като е антигерой.

- Как разпределяш времето си между кариерата и семейството?
Известно време живяхме между САЩ и Испания, докато снимахме филма. Беше хубаво, че споделяхме всичко заедно. Моника, жена ми, се отдръпна за момента от професията си на водеща, но се занимава с много други неща. Тя движи всичко вкъщи. Моето семейство е на първо място и е най-важното. За него бих влезнал дори в затвора, както се случва на героя ми в "7 години".