събота, 1 октомври 2016 г.

Габи Еспино обожава адреналина в "Госпожа Асеро"

Това е първата роля на Еспино в екшън сериал...


Габи Еспино споделя, че се наслаждава на целия екшън и адреналин, включително на синините, които й оставя героинята й Индира Карденас, шеф на отдела за задържане и депортиране в "Госпожа Асеро: Вълчицата" (Señora Acero: La Coyote), продукция с която се завърна на малкия екран след 2 години отсъствие. "Падаш, усещаш адреналина, има поредица от сцени, в които ме смъкват с главата надолу, бия се с мъжете и печеля... казваш си 'нее!'. Цялата съм в синини, защото се бия, падам от куршуми, но ми харесва всичко това!", споделя венецуелката. 

Това е първата роля на Еспино в екшън сериал и въпреки че оцеля след първия куршум, тъй като носеше жилетка, Габи знае, че в този сериал 'всички умират'. "Вече знаеш, че в тази история всички умират - умря 'госпожа Асеро' (Бланка Сото), умря Абелардо... Как няма да убият и мен, хахаха. Не знам, може би ще умра накрая". Освен екшъна, какви други разлики намира с другите героини, които е изиграла? "Вече съм правила силни героини. Всъщност "Аз съм Дяволът" е доста силен персонаж, но е различен, има двоен живот. Това, което сега се вижда в историята, след няколко дни няма да е същото, затова Ви казвам да не изпускате нито ден, защото нещата се случват много бързо. Научих много неща от Индира, физически също. Прекрасно е!"

Тази седмица в Мексико приключиха записите на третия сезон и някои от актьорите се сбогуваха с продукцията. Габи написа: "И приключи. Колко е хубаво, какво удоволствие да изиграя този персонаж. Беше много специална за мен. Ако искате да знаете дали ме убиват, трябва да гледате". Еспино се върна в дома си в Маями, но ще продължи да пътува до Мексико, защото там е половинката й Арап Бетке. 

Каролина Миранда, която дебютира за Телемундо като главната героиня на този супер сериал, написа: "Така, с изтощено лице, благодаря на Бог, на живота и на целия екип, че направи това възможно. Тялото и емоциите ми са по-зле от руска планина, но си струва абсолютно, като гледам резултата на екрана и най-вече, защото Вие ни позволявате да сме номер 1 с тази супер продукция". 

Лици също се сбогува с "Госпожа Асеро". "Благодаря на този прекрасен персонаж, който ме изненадваше и ме остави да изживея уникални, вълнуващи, тъжни и щастливи неща. Наистина Арасели е в сърцето ми завинаги".