четвъртък, 13 октомври 2016 г.

Вие пожелахте: Ванеса Посе

Ванеса Посе е млада дама, една от обещаващите актриси.


Посе е единственото момиче у тях. Има по-голям брат и брат близнак, въпреки че не си приличат. От страна на баща й има още четири сестри. Ванеса е имала щастливо детство. Винаги е 'движила' с по-големите, затова е помъдряла по-бързо от другите деца на нейната възраст. Венецуелката започва в артистичния свят като модел, без да си е преставяла, че ще се появи на екран един ден. Учи моделство в академията на Жизел и именно там й предлагат да се яви на кастинг в младежкия сериал "С цялата си душа". Получава ролята и така дебютира като актриса.

Ванеса се описва като обикновено момиче, симпатично и постоянна. Благодарение на актьорството е успяла да получи по-голяма увереност в себе си като личност. Обича да ходи на плажа и да излиза с приятели понякога. 

Снимала се е в продукции на Веневисион, но през 2009 решава да отиде в Маями, където играе в теленовели на Телемундо и именно с тях получава голяма популярност - сред тях са "Къде е Елиса?", "Аурора", "Сърцето ми настоява" и "Смело сърце", която е последната й засега. Актрисата се е отдала на майчинството и на отглеждането на малката Хулиета, плод на любовта й с Педро Ромеро. От няколко седмици се снима в нова теленовела, с което се завръща отново на екран. Желанието й е да се превърне в най-търсената главна героиня, която изпълнява различни роли. Смела, решителна, работлива, скромна, Ванеса е отишла в Маями, за да остане и да триумфира. 

- Как започна кариерата си?
Започна в Каракас, Венецуела, в младежката теленовела "С цялата си душа", след това бях част от продукцията "Обърни се, за да се влюбиш" и двете на Веневисион. Малко след това семейството ми реши да отиде в САЩ и ааз реших да остана в Маями, за да започна кариера на международно ниво. Така получих ролята на Елиса в "Къде е Елиса?" на Телемундо. 

- Веднага след това идва ролята на Вики в "Аурора"...
След като приключих записите на "Къде е Елиса?", отидох във Венецуела, за да се снимам в един филм, но точно когато щяха да почват снимките на лентата, ми се обадиха от Телемундо да играя в "Аурора". Оставих филма и започнах веднага да се приготвям за двойната роля в тази продукция, която ме въодушеви от самото начало. 

- Как откри, че имаш талант и те влече актьорството?
Макар да звучи клише, от малка винаги казвах, че исках да съм актриса и родителите ми ме подкрепиха. Признавам, че като дете постигах каквото исках чрез актьорски изпълнения. 

- Освен актьорството какво друго те влече?
Обичам модата и бих искала да уча дизайн. 

- Кой тип роли смяташ, че са твоята сила?
Имах късмета да играя различни героини. С всички, благодарение на Бог, ми се е получавало добре, но винаги казвам, че да си лошата или лудата в историята е страхотно, защото е интересно да правиш неща, които в реалността не правиш.

- Имаш ли някакъв недостатък?
Ами, супер невъзпитана съм и искам нещата да стават както искам аз. Понякога съм голям инат, но и много чувствителна и се разплаквам лесно.

- Разкажи ни някоя любопитна случка от снимачната площадка на някоя теленовела...
Имам много. Слава Богу, всеки миг и всеки човек, с когото съм работила, ми е давал обичта си. Помня финала на "Къде е Елиса?" - цялата продукция влезна на снимачната площадка на последната ми сцена, с аплодисменти, подариха ми цветя и ми казаха мно хубави думи. Този момент няма да го забравя никога.

- Как си спечели тази главна роля, с която дебютираш за Телемундо?
Бях с моя мениджер, защото в САЩ е невъзможно да работиш без агент. Не спечелих ролята просто така, а с много усилия. Щях да ходя на кастинг за "Жестока любов", но не ми се обадиха. След три седмици историята се промени, телефонът ми звънна и ме поканиха да се явя на кастинг за ролята на Елиса. Осъзнах, че е сложна роля и те видяха, че аз имам потенциал.

- Как те покори любовта на живота ти и баща на дъщеря ти?
Кара ме да се смея, голям детайлист е, знае какво иска и се бори, за да го постигне. 

- Ако не беше актриса, каква щеше да си?
Моден дизайнер.

- Мечтателка ли си или здраво стъпила на земята?
Голяма мечтателка съм и здраво стъпила на земята, боря се за това, което искам и защитавам това, в което вярвам.

- Разкажи ни за най-новия си проект...
Снимам се в теленовела, с която се завръщам след раждането. Казва се "Todo Es Prestao" на колумбийския канал RCN и се разказва за живота на Гали Галиано. Ролята ми не е главна, но й се наслаждавам много.