събота, 29 октомври 2016 г.

Истината за отношенията между Дана Гарсия и Виктория Руфо

Много се коментираше, че двете актриси не се понасят и са в лоши взаимоотношения. Дана Гарсия разкри как стоят нещата...


Двете играха заедно в "Амазонките", сниман тази година. Те не са били в конфликт, както се пишеше, проблемът бил, че Вики Руфо не поздравявала по-младата си колежка. "Аз бях много развълнувана, защото Виктория Руфо щеше да е в теленовелата. Когато отидох на сета, истината е, че Виктория не ме поздравяваше никога. Аз всеки ден я поздравявах", разкрива Гарсия. Дана, която от малка била голям фен на Виктория, признава, че много пъти се е опитвала да разговаря с Руфо, но усилията й са били напразно. "Един ден дори се хранихме заедно. Предимството е, че с нас винаги беше баща ми в историята, Сесар Евора. Той винаги ми казваше 'не обръщай внимание на никого' и мисля, че имаше предвид тази ситуация".


Колумбийката никога не узна причината защо любимката й не я поздравяваше. "Един ден попитах Ариадне Диас, която игра дъщеря на Руфо в "Нежеланата", и ми каза, че и нея не я е поздравявала", споделя Дана. Въпреки това, протагонистката на "Трима братя, три сестри" уверява, че не изпитва огорчение към Руфо. "Не трябва да съдим хората. Всички сме различни. Аз обичам много Виктория и й се възхищавам като актриса. Тя е звезда и си заслужава уважението и мястото, което има. За мен, в живота и сърцето ми, винаги ще бъде голямата Виктория Руфо".

Дана, която има ексклузивен договор с Телевиса, е в очакване от компанията да й се обадят за нова теленовела през 2017г.