петък, 21 октомври 2016 г.

Вие пожелахте: Хосе Рон

Хосе Рон изживява един от най-невероятните моменти в живота си - завръща се с главна роля към теленовелите, има своя телевизия с предавания всеки четвъртък и се радва на времето, прекарано със семейството си.


Детската му мечта е била да стане футболист, но след като размислил, се насочил към актьорството. Откакто дебютира като актьор преди 12 години, кариерата му е в постоянен възход и дори се превърна в един от най-харесваните мъже. Играл е в "Непокорните", "Кълна се, че те обичам", "Когато се влюбиш", "Тази, която не можеше да обича", "Жената от Вендавал", "Италианско момиче идва да се омъжи", "Просто Мария" и др. 

Хосе Рон е най-големият от четиримата братя. Бил е послушно дете, не е излизал много, имал е красиво детство. Майка му е инженер и е искала големият й син да последва стъпките й, но Хосе не бил съгласен. Участвал в група, когато един мениджер изпратил негова снимка в Школата на Телевиса и след това се явил на кастинг. Приет, на 19 години отива в столицата Мексико Сити, за да учи актьорство. Било му е трудно, тъй като точно тогава са се разделили и родителите му.


- В какъв етап от живота си?
Почивка и подготовка за нова роля, с близките си съм, искам да се заредя с енергия, да уча и да пътувам. Мисля, че е перфектният момент за това и съм много доволен и благодарен за всички проекти, които съм имал. Голям късметлия съм, че правя, каквото ми харесва. Винаги се опитвам да давам най-доброто от себе си.

- Разкажи ни за най-новата си роля...
Вече мога да издам, че съм главният герой в новата продукция на Лусеро Суарес "За един милион долара" (Por Un Millon De Dolares). Много съм щастлив. Оформя се страхотен екип. Все още не мога да издам коя актриса ще ми партнира, но записите започват през ноември.

- Теленовелите, театърът или серийните филми предпочиташ?
Всичко ми харесва. Мисля, че един актьор трябва да е хамелеон, за да е на различни сцени. Бих искал да правя кино и повече серийни филми.

- Винаги ли си искал да станеш актьор?
Още в училище винаги исках да участвам в събития и фестивали, но едва в гимназията реших да стана актьор. "Диво сърце" с Едуардо Паломо ме плени и беляза живота ми. Това беше моето вдъхновение и разбрах, че с това искам да се занимавам. Въпреки че ако не бях актьор, щях да се занимавам с музика.

- Би ли се пробвал като бизнесмен?
Разбира се, с удоволствие. 

- Смяташ ли се за един от най-красивите мъже на малкия екран?
Не искам хората да гледат на мен като на красавеца, за мен е по-важно да виждат актьора. Благодарен съм на хората, че ме подкрепят и искам да знаят, че правя всичко от сърце. Външността не е всичко, тази кариера е трудна, иска се дисциплина. Има голяма конкуренция, така че разликата я правим ние самите.

- Обичаш ли да пътуваш?
Обожавам. Последното ми пътуване беше до Израел и бе прекрасно. Това място те бележи за цял живот, свързваш се с него и те променя.

- Кое е най-хубавото на това да си актьор?
Без съмнение най-хубавото е да можеш да разказваш истории, да даваш живот на нови герои, да играеш всеки ден. 

- Освен актьорството, какви други страсти имаш?
Музиката, футболът и тенисът. Привърженик съм на животните и татусите.

- Кой персонаж те изстреля на върха?
Мисля, че беше Томас в "Успешните Перес". Играх гей, публиката ме прие много добре и беше истинско предизвикателство за мен.

- Как се чувстваше в "Италианско момиче идва да се омъжи"?
Бях много щастлив и благодарен на Педро Дамян, че повярва в мен. Харесваше ми много героят ми и историята. Радвах се, че играя с Ливия Брито, тъй като имахме доста добра химия, разбирахме се прекрасно и това се виждаше на екрана. 

- Доволен ли си от работата си в "Просто Мария"?
Да, тази теленовела беше подарък за мен. Даде ми шанс да играя напълно различен герой от всичко правено до сега. Той обича семейството си и конете. Учи медицина, защото така му е казано от баща му. Незрял е и живее измъчен, но осъзнава грешката си и се опитва да я поправи.

- Делеше си главната роля с Фердинандо Валенсия. Имаше ли съперничество между Вас?
Изобщо! В историята се борихме за любовта на Клаудия Алварес, но на улицата сме добри приятели. Публиката решава дали предпочита него или мен за половинка на 'Мария'. Истината е, че си прекарвахме тримата много добре, сред смях и шеги.

- Имаш ли приятели в тази среда?
Да - Алехандро Авила, Карлос де ла Мота, Хесус Карус, Хулио Камехо. Като банда сме, винаги се събираме и играем тенис, карти, домино. Понякога е трудно да се виждаме, но го правим винаги, когато можем.

- Какви оръжия ползваш, за да сваляш жени и как могат те да те свалят?
Нямам оръжия или тактики, просто съм себе си. Колкото до това как да ме свалят - обичам да ме глезят, да са истински. Обичам да гледам жената в очите. Обичам тя да е експресивна и да казва каквото чувства.

- Би ли искал да имаш семейство?
Мислих за това, когато бях на 20 и няколко, но сега на 35г. мисля за други неща. Ако се получи - гениално, обичам децата.

- Ерген ли си?
В момента съм ерген и ми харесва така. Отворен съм и за любов, ако дойде, добре, ако не - не е болка за умиране.