петък, 21 октомври 2016 г.

На актьор от "Непокорнните" и "RBD" не му е приятно, че е бивш непокорен

Кристофер Укерман уверява, че фактът, че е бил част от "RBD" е нещо от мрачното му минало.


Изглежда, че на Крис не му е приятно, че е участвал в успешната теленовела и музикалната група, която се превърна във феномен. "Всички имаме мрачно минало и това, че съм бил в "Непокорните", е моето. Не искам да кажа, че се срамувам, че съм бил там, но определено е моето мрачно минало. Въпреки това, не ми се говори за "RBD", но е факт, че е част от миналото ми и не мога да го променя", коментира Укер. 

Актьорът каза също, че песните, които толкова пъти е пял с Дулсе Мария, Пончо Ерера, Маите Перони, Анаи и Кристиан Чавес, са му омръзнали и вече не си спомня текстовете. "Вече не пея и още по-малко песните на "RBD", кълна се, че вече не. Истината е, че толкова ги слушах, че ми втръснаха, сега предпочитам да слушам други песни". Затова не е странно, че Кристофер Укерман не сподели нищо на 4 октомври, Световният ден на "RBD", за разлика от останалите членове на бандата, които поздравиха феновете и изразиха радостта си, че са бивши непокорни.

От друга страна, в професионален план Крис е в един от най-добрите си моменти, тъй като участва в новия сериал на FOX "2091". В личен план се раздели с приятелката си Наталия Телес заради липса на време да се виждат. "Аз приключих връзката и съм щастлив".


Днес актьорът навършва 30 години. Честит рожден ден!