сряда, 19 октомври 2016 г.

'Най-красивите' на Tv y Novelas Колумбия

В колумбийската класация на "Най-красивите" са включени едни от най-актуалните актьори, снимащи се в Колумбия и чужбина.
Изданието е под мотото "Най-добрата ми версия". Ето кои попадат в него и кой е моментът, в който се чувстват най-добре:

Паола Рей - "Най-добрата ми версия: когато съм майка".


Наташа Клаус - "Най-добрата ми версия: когато съм дива".


Фабиан Риос - "Най-добрата ми версия: когато имам вътрешен мир".


Кармен Виялобос - "Най-добрата ми версия: когато съм водеща".


Себастиан Кайседо - "Най-добрата ми версия: като бизнесмен".


Катерин Сиачоке - "Най-добрата ми версия: дисциплината, тъй като е с мен от дете".


Хуан Пабло Яно - "Най-добрата ми версия: когато съм рокер".


Хорхе Енрике Абейо - "Най-добрата ми версия: когато съм елегантен".


Себастиан Мартинес - "Най-добрата ми версия: когато карам мотора си".


Каролина Гайтан - "Най-добрата ми версия: когато съм актриса и певица"


Наталия Херес - "Най-добрата ми версия: когато работя над себе си и всичко ми се получава".


Махида Иса - "Най-добрата ми версия: когато съм на театралната сцена".


Каролина Сепулведа - "Най-добрата ми версия: когато съм свързана с Бог и с вселената".


Рафаел Новоа - "Най-добрата ми версия: харесва ми мисълта на Декарт: 'мисля, следователно съществувам'".


Хуан Пабло Урего - "Най-добрата ми версия: като актьор".