събота, 26 ноември 2016 г.

Вие пожелахте: Еухенио Силер


35-годишният мексиканец е един от най-обичаните актьори.


С всяка следваща роля предизвикателствата пред Еухенио Силер стават все по-големи. От години Еухенио Силер живее в Лос Анджелис, Калифорния и като всеки актьор мечтае да влезне в меката на киното - Холивуд. В момента е в Испания, където се снима в библейския филм "Иисус от Назарет".

- Да започнем от самото начало. От къде произлиза семейството ти?
От страна на майка ми са мексиканци, а от страна на баща ми - испанци. 

- Защо са отишли в Тамаулипас, а не директно в столицата Мексико Сити?
В онзи момент са пристигали с кораб от Европа и Тампико и Веракрус бяха едни от най-важните пристанища. Моите баба и дядо са останали в Тампико, Тамаулипас, създали са семейство и така.

- Какво детство имаше там? Какви спомени пазиш?
Беше малко градче, всеки се познаваше с всеки. Имаше много хубави реки, лагуни, ходихме на риба. Баба и дядо имаха ранчо на час и половина от Тампико и уикендите прекарвахме там. Имах прекрасно детство, прекрасни спомени. Когато се връщам там, поздравявам всички хора там, връхлита ме носталгия. Тъжно е, защото през последните години този град се превърна в несигурен, когато слънцето залезе, хората не искат да излизат навън. Аз живях в град, в който всичко беше спокойно, разхождаш се с колело до късно вечер.

- Как разбра, че искаш да станеш артист?
Бях много неспокоен, харесваше ми музиката. Баща ми свири на китара и пее, предполагам, че нося музиката в кръвта си. Имаше школа за китара и театрално изкуство в Тампико. Той ни записа и осъзнахме, че имаме талант. 

- Теб и брат ти Едмундо?

Да. Едмундо е по-големият. Викаме му Мундо на галено, а на мен у дома ми казват Хенио.

- Решихте да отидете в столицата...
Подготвихме се добре, взимахме уроци по пеене и актьорство. От всичко по малко. Имахме група "Клише", записахме два диска, но после имахме търкания със звукозаписната компания и тогава решихме, че не искаме повече да имаме група. Върнах се вкъщи и си казах, че ще оставя музиката на мира. Останах година при родителите си и работих при баща ми в офиса, но все си казвах, че това не е моето.  

- Тогава започва актьорската ти кариера...
Вече бях спестил пари и се върнах в столицата. Един ден един от хората от кастингите, на които бях ходил, ми каза да се запиша да уча, защото ще е по-лесно за мен след това. Учих три години в Школата на Телевиса, дебютирах в "Непокорните" шест месеца преди да завърша обучението си. Педро Дамян ми даде роля. След това ми се обадиха за кастинг за "Пощенски код", явих се и получих главната роля, но бяхме шестима главни герои. След това първата ми самостоятелна главна роля получих с "По дяволите красавците". Последва "Моят грях", с която приключи и договорът ми с Телевиса. Заминах за Маями, след време се сближих с Телемундо, предложиха ми "Аурора". Исках да правя други неща, да работя в друга страна и затова приех. След това дойдоха "Камериерка в Манхатън", "Кралица на сърца" и "Кой кой е?".

- Каква сцена не би направил?
Не бих се съблякъл повече от необходимото. По телевизията се виждат доста деликатни неща и няма нужда да се вижда прекалено много. Освен това, много от нещата не могат да се гледат в ефир, редактират се. Някой говори по телефона без риза. Защо? У дома не го правим, нали? Такива неща не ми харесват, но съм работил с режисьори, които разбират това.

- А каква роля би изиграл? 
Всякаква роля, колкото и рискована да е. Обичам да навлизам в героя си и да разпитвам за него. 

- Чуваме те да изпълняваш песните към теленовелите ти. Би ли записал диск?
Ако запиша, трябва да е както аз искам, но не мисля за това. Харесва ми да пея и пиша песни за теленовелите. 

- Как се чувстваше в "Кой кой е?"? Играеш близнаци...
Много добре. Най-много ми хареса, че играх комичен персонаж. Трябваше да съм много концентриран, за да не объркам жестовете на героите. Сцените, в които са двамата, трябваше да ги снимам по два пъти. Трябваше да сменям визията и дрехите често. Бях изтощен.

- Какво е да работиш с Кимбърли Дос Рамос и с целия екип?
Беше невероятно. Кимбърли е професионалист, талантлива и щедра. Формирахме невероятен екип, по цял ден бяхме заедно.

- Как поддържаш тялото си?
С упражнения, фитнес и спорт. От малки спортуваме с брат ми - плуване, гимнастика, водни спортове, водни ски. Също ядем здравословно. 

- Би ли искал да създадеш семейство?
Да, искам. Преди не исках, но сега съм много по-търпелив с децата, радвам се, когато видя малки дечица.

- Влюбен ли си в момента?
Не съм, но съм бил. Любовта движи света. Прави те по-добър.

- Ако не беше актьор, щеше да си...
Архитект.

- Не толерираш...
Злонамерени хора.

- Първото, което правиш, като се събудиш...
Да благодаря за новия ден.

- Мечта, която да реализираш...
Да правя кино.