събота, 5 ноември 2016 г.

Вие пожелахте: Хулиан Хил


Постоянство и посвещение са първите уроци, на които Хулиан Хил е научил децата си.


Ако има нещо, което характеризира кариерата на аржентинеца, е това, че умее да играе еднакво добре както добри, така и лоши роли... от злодей до нежен романтик, от женкар до хомосексуалист, от влюбен до мъж без сърце... Актьорската си кариера започва през 2001, но едва през 2007 достига международна слава. Играл е в теленовели като "Заложница на съдбата", "Купена любов", "Капризи на съдбата", "Ева Луна", "Тази, която не можеше да обича", "Коя си ти?", "До края на света", "Мечтая за любов" и др.

Хулиан Хил е роден в Аржентина, живял е във Венецуела и е отраснал в Пуерто Рико, затова се смята пуерториканец. Има две сестри. Бил е женен за Бренда Торес, майката на Никол на 29г. От Мария Ривера се ражда и Хулиан джуниър на 21г. Излизал е с доста красиви жени, сред които Марица Бустаманте, Химена Дуке, София Лама, Марджори де Соуса, Дана Гарсия, Вивиана Серна, Ана Лорена Санчес. Където е текло обаче, пак ще тече. Дали заради съвместната им работа в "До края на света" и "Мечтая за любов", дали заради нещо друго, чувствата между Хулиан и Марджори се възродиха и двамата очакват първото си дете заедно.

В момента те са разделени, тъй като тя е в Мексико, а той снима филма "Иисус от Назарет" в Испания. Преди да замине, той посвети емоционално съобщение на любимата си и сина си Матиас, тъй като няма да ги вижда дълго време. "Обичам те и искам да ти благодаря, че си твърдо там както винаги, че си моя съучастница, приятелка, съветничка, любов, всичко. Моля Бог да Ви пази и двамата и да казваш на Матиас Хил де
 Соуса всяка нощ, че тати го обича и го очакваме с нетърпение. Днес ми се налага да замина в Испания по работа. Далеч, много далеч от Вас заради един мечтан проект "Иисус от Назарет". Животът ни подлага на изпитание, за да видим от какво сме направени. Знаем, че ще е тежко да се разделим дори за малко, но знаейки каква любов има между трима ни, ми дава спокойствие и увереност, че няма нищо по-силно от нас". Въпреки разстоянието, Марджори и Хулиан използват съвременните технологии и са в постоянна връзка чрез приложението Facetime.

- Започнал си от нулата...
Не беше лесно. Продавах плодове на улицата, паркирах коли, чистих бордеи. Баща ми имаше фабрика за кухни, но тъй като беше алкохолик, загубихме къщата и фабриката. Затова се преместихме във Венецуела при една сестра на майка ми. Баща ми продаваше хотдог, аз бях на 12г. и го придружавах, продавахме плодове по улиците и дори ги разнасяхме по домовете. Майка ми беше прислужница, така че като казвам, че идвам отдолу, е така. Положението във Венецуела беше много зле. Баща ми изостави майка ми и си отиде в Аржентина, докато майка ми се грижеше за мен и сестрите ми. Тогава нейн познат я покани да отиде да работи в Пуерто Рико и така отраснах там. Беше тежко, но ако се родя пак, бих искал същото семейство, защото това ме е направило човека, който съм сега.

- Станал си и баща много млад - едва на 15г....
Когато отидох в Пуерто Рико, си изкарах туристическа виза, за да мога да работя, но имаше и нещо хубаво в това. Запознах се с Бренда Торес, която е с 2 години по-голяма от мен. Тя е майката на дъщеря ми Никол. Да стана баща на 15г. ми промени целия живот, но никога не сме мислили за аборт. Имахме подкрепата на родителите си и дори се оженихме, но бракът продължи само осем месеца. Няма как на 15г. да изкараш напред един брак. Но и до днес сме добри приятели с Бренда.

- Кога се появи второто ти дете Хулиан джуниър?

Бях на 25г. Майка му е Мария Хилда Ривера. Имахме хубава връзка, но не се оженихме. 

- Сред плановете ти ли беше да станеш актьор или стана случайно?
Винаги ми е харесвало всичко свързано с актьорството. Въпреки че станах баща много млад, никога не изгубих надежда да правя това, което исках. Борих се да стана актьор.

- Ако не беше станал актьор, какъв щеше да си?
Футболист.

- Започваш като модел. Това помогна ли ти да навлезнеш по-лесно в артистичния свят?
Един ден на улицата се приближи един човек и ме попита дали не искам да работя като модел. В първия момент ми мина какво ли не през главата и отказах. После пак ме среща и пак отказ. На третия път вече приех и взех, че спечелих 500 долара за едни снимки. Започнах да правя театър, тъй като вече имах име като модел. Продължих да играя в пиеси и кино, провървя ми, отворих си дискотека, ресторант и фитнес. Имах период, в който се борих много, имах и спадове, но винаги с ясната цел какво искам. Не крия, че е имало моменти, в които съм се съмнявал дали да продължа и да поема по друг път, но времето се превръща в най-добрия ти съюзник. Когато напуснах Пуерто Рико, целта ми бяха теленовелите. Беше ми трудно да постигна първата, но не съжалявам за нищо. Струвало си е всичко. 

- Международна слава добиваш през 2007 със "Заложница на съдбата". Как се промени животът ти след тази теленовела?
Изпитвам голяма обич към тази история, защото по един или друг начин именно чрез тази теленовела, която се гледа в много страни по света, името Хулиан Хил започна да се знае от много хора. Тя повлия на кариерата ми и на личния ми живот.

- През 2009 влизаш на мексиканския пазар с "Капризи на съдбата", мечта която си имал от доста време. Какво прави тази публика по-специална?
Слава Богу имах шанс да влезна в Мексико под ръката на голямата Карла Естрада с "Капризи на съдбата". Колкото до обичта на мексиканската публика, не мога да ти я опиша. Мексико ме прие от първия ден и съм му благодарен от сърце.

- Кои роли предпочиташ - на добър или на лош?
Винаги съм мислил, че всяка роля си има своето очарование. Имал съм късмета да изпълнявам добри мъже и много лоши. И двете ми харесват, но мога да кажа, че лошите герои са по-забавни и по-интензивни. Имам вече към 18 теленовели, играл добрия в продукции в Испания, Перу, Колумбия, и лошия в САЩ и Мексико и съм осъзнал, че не това е важното (дали си добър, или лош), а да попаднеш в успешен проект.

- Коя роля означава най-много за теб?
Всички са оставили следа в мен, от всички съм научил много и са изкарали най-доброто у мен. Бруно Рей от "Тази, която не можеше да обича" беше истинско предизвикателство за мен, тъй като беше различен от всички лоши персонажи, които бях играл преди това.

- Трудно ли ти беше да направиш горещите сцени с Мариана Сеоане в "До края на света"?
Познавам Мариана от доста години, имаме си голямо доверие и тя е голяма партньорка в сцените. Хубаво е да работиш с такива хора, които не поставят граници. 

- Смяташ ли, че любовта може да е толкова силна, че да те накара да отидеш до края на света?
Вярвам в любовта, моята любов към децата ми, към семейството ми, приятелите. Любовта може да има различни измерения.

- Ти беше солидарен с Бети Монро, която си обръсна косата. Ти също го направи и вече ти порасна!

Направих го, защото така го усетих. Тя беше много смела.  А косата ми расте бързо.

- Какво усещаше, когато работеше с Марджори де Соуса в "До края на света", "Мечтая за любов"... тогава бяхте още бивши гаджета?
Тя е голям професионалист и винаги си изпълнява работата. Марджори и аз винаги сме се обичали много. Срещали сме се в много проекти и я обожавам. Бяхме големи приятели. Аз бях сам, тя беше сама и нещата някак си се подредиха.

- В "Мечтая за любов" героят ти Ернесто ти напомня за проблем от твоята реалност...
Да, в историята синът ми Адриан (Андрес Делгадо) има проблеми с алкохола. Аз никога не съм пил, но майка ми беше алкохоличка и го преживях отново. Аз бях тийнейджър, когато това се случи и видях до какви проблеми води тази болест. Когато снимах някои сцени, имах чувството, че сякаш бяха написани, познавайки историята ми.

- Кои сцени?
Например, синът ми криеше пиенето и на мен ми се случи същото в реалния живот. Помня, когато влезнах в стаята на майка ми и тя имаше бутилки в леглото си. Карахме се и страдах много, защото знаех, че е "роб" на болест, от която не можеше да излезне.

- Успя ли да се справи?

Родителите ми, нека почиват в мир, направиха всичко възможно да се излекуват, но е трудно. Дори те и аз ходихме на терапия, но това не винаги помага.

- Как се определяш ти?
Весел, дисциплиниран, работлив и прозрачен. Напълно активен, опитвам се да поддържам рутина от упражнения и здравословен начин на живот. Спортът е моя страст. Упражненията са част от мен, ходя на фитнес поне три пъти седмично. Обичам да помагам на нуждаещите се.