понеделник, 26 декември 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 05-и декември (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 05-и декември, ден понеделник.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Вътре" (İçerde). Показани бяха още епизоди от "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler), "Твоят мой живот" (Paramparça), "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik), "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif), "Назови ме" (Adını Sen Koy) и "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Вътре" (İçerde) на Show TV с рейтинг 10,04%.

2. "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на ATV с рейтинг 8,06%.

6. "Твоят мой живот" (Paramparça) на Star TV с рейтинг 4,67%.

15. "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi) на Kanal D с рейтинг 3,14%.

21. "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik) на TRT1 с рейтинг 2,61%.

23. "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX TV с рейтинг 2,42%.

26. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 2,40%.

28. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 2,28%.

31. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 2,05%.