събота, 31 декември 2016 г.

Обзор 2016: Най-големите полемики за годината


В последния ден на годината Ви показваме и най-големите полемики, разразили се в света на теленовелите през 2016, с което приключваме обзорните си рубрики. 


Не всичко беше любов и спокойствие тази година. Имаше няколко случая, които породиха полемика и се говореше много за тях. Ето кои са те:

1. Хорхе Аравена - ядосан на Унивисион
Актьорът изрази различията си с компанията в социалните мрежи през февруари заради несправедливото, според него, отношение от страна на Унивисион по време на представянето на теленовелата "Път към съдбата". Актьорът се оплака, че не е излезнал в нито едно от промо клиповете по телевизията, а е един от главните герои. "Колко странно... на практика всички теленовели, които съм правил, са се излъчвали по Унивисион, а сега изведнъж не ме поставят дори на снимка. Очевидно има някой там, на когото не му допадам, не иска да ме промотира", гласеше съобщението му през март.

2. Виктория Руфо не поздравявала Дана Гарсия
Колумбийката обяви през октомври, че отношенията й с Виктория Руфо по време на записите на "Амазонките" не били добри. "Бях много развълнувана, защото Виктория беше в теленовелата. Когато отидох в теленовелата, истината е, че Виктория не ме поздравяваше. Това е истината. Всеки ден аз я поздравявах. Не трябва да съдим хората. Всички сме различни. Обичам много Виктория и й се възхищавам като актриса. Тя е звезда и заслужава уважение и мястото, което заема. За мен, в сърцето и живота ми, винаги ще бъде голямата Виктория Руфо", заяви тогава Гарсия. 

3. Срещу Едит Гонсалес бе подаден иск заради "Ева, шофьорката"
Актрисата Роса Глория Чагоян подаде жалба в началото на годината за плагиатство срещу Едит Гонсалес и Телемундо, считайки, че теленовелата "Ева, шофьорката" е копие на "Лола, шофьорката", филм който Роса Глория протагонизира през 80-те години. Сценаристката на телемунделата заяви: "Не я познавам и никога не съм гледала филмите на тази госпожа. Ако тя продължава да настоява, че сме плагиатствали, е, защото и тя не е гледала теленовелата. Единственото възможно съвпадение между двете продукции е "шофьорка", което се използва от всички. Точка". Едит също се изказа: "Смешно ми е. Може би не трябва да се смея толкова, но е така. Не знам какво да мисля. Роса Глория, обичам те". Наскоро Роса сподели: "Говорих с правосъдния отдел и им казах да извадят Едит от този проблем, защото тя не е виновна, а компанията, но казаха, че искът е цялостен, затова искът продължава хода си, както трябва да е".

4. Изненадващото сбогуване на Бланка Сото
Изненадващо и неочаквано бе напускането на Бланка Сото от супер сериала "Госпожа Асеро", тo породи много изказвания. На нейно място Телемундо заложи на непознато лице, младата актриса Каролина Миранда, която успя да покори публиката. "Благодаря Ви за подкрепата по време на живота и смъртта на Сара Агилар (Госпожа Асеро) в двата сезона. Тя винаги ще има специално място в сърцето ми. Желая късмет на колегите ми, които продължават в проекта", написа Бланка през юни. Каролина Миранда сподели: "Мисля, че Бланка направи голяма работа в първия и втория сезон и ни остави много добра и изискваща публика. Вместо да се страхувам, имам предизвикателство пред себе си да запазя тази публика". Истината е, че третият сезон бе доста успешен и "най-успешен от трите", според думите на сценариста Роберто Стопело.