неделя, 11 декември 2016 г.

Вие пожелахте: Паола Нуньес


Като малка е обичала да кара колело и да се катери по дърветата.


На 12г. започва в училищния театър в Текате, Мексико, на 16г. започва да учи актьорство, а на 20г. се мести в столицата и се записва с Школата на Ацтека. "Най-щастливият ден в живота ми беше първият ден в Школата. Тогава се почувствах пълноценна и разбрах какво искам: да стана актриса". Четири години по-късно, през 2002 получава първата си възможност в "Качи се на мотора ми". 

Три години само са й нужни, за да получи първата си главна роля в "Пазена любов" с Андрес Паласиос с роля, която я изстрелва на върха и добива голяма международна слава. През 2009, месец след като губи баща си в катастрофа, тя започва снимки на "Страст морена". През 2013 играе в "Съдба" с Маурисио Ислас. Година по-късно напуска Мексико и се настанява в Маями, докато траят снимките на телемунделата "Кралица на сърца". След това заминава за Колумбия и се снима в "Дума на крадец" като лошата.

Дълго време беше фокусирана върху кариерата си, където постига големи успехи. Сега е решила да даде предимство на връзката си с актьора Родолфо Валдес, без да спре да работи в проекти, които й позволяват да расте като актриса.  


- Работила си само в Мексико, но през 2014 се снимаш за Телемундо и отиваш в САЩ...
Бях много щастлива, защото сценаристката на "Кралица на сърца" е същата, която написа и "Пазена любов", която протагонизирах за Ацтека, и съдбата ни събра пак. Рейна беше невероятна героиня и любовната история беше с полицейски нотки.

- Беше ли предизвикателство за теб тази продукция?
Да, имаше много екшън, хореографии за куршумите и курсове за боравене с оръжия. Беше хубаво, защото винаги съм искала да правя екшън. Освен това, отидох в Америка и се изправих пред друга култура, друг начин на работа.

- Какво ти хареса най-много в "Кралица на сърца"?

Харесва ми, че не е като типичните теленовели.

- Кой те вдъхновява?
Вдъхновявам се от много хора, имам доста успешни приятели. Опитвам се да се събирам с хора, които са успели. Много са се отдалечили от живота ми не заради икономически причини, а защото са твърде амбициозни и правят всякакви неща, за да ги постигнат дори чупят морални схеми. В Мексико хората мислят ограничено, затова е прекрасно да се срещаш с такива, които приемат живота като възможност. Възхищавам се на успешните мъже, постоянните. Има хора, които те питат: "Защо искаш да направиш това?"... Ами защото мога и вярвам, че мога.

- Какво обичаш да правиш в свободното си време?

Да спя, да ям, да спя и да ям.

- Едно от хобитата ти е да реставрираш мебели. Разкажи ни за това...
Харесва ми. Правя го, когато имам време, освен да спя и ям. Спасявам неща, които хората хвърлят, по-специално мебели и цветя. Харесва ми да мисля, че им спасявам живота и им давам втора възможност. Аз съм градинарка-реставраторка-прибирачка на боклуци, когато не играя. Обичам да създавам собствени мебели с рециклирано дърво.

- Разкажи ни за мъжа до себе си...
Късметлийка съм, че имам мъж до мен, който не само разбира работата ми, а и също е актьор. Само така нашата двойка може да проработи. Той пътува с мен и ако Родолфо не можеше да дойде с мен в Маями, може би нямаше да приема ролята на Рейна в "Кралица на сърца". В този момент връзката ми е по-важна от кариерата. Продължаваме да сме заедно, искам да имам дете от него, той ще е перфектният баща. Но той и аз взехме решение да не говорим повече публично за личния си живот.

- Имала си и трудни моменти в живота...
Да, имах много трудни години не толкова заради работата, защото, слава Богу, никога не ми е липсвала, но в духовен план имах доста проблеми. Имах силна криза на безсъние, бях много зле и не можех да си обясня защо. Минах през процес, в който исках да правя нещата перфектни, няма съчувствие към себе си, изисквах прекалено много от себе си, а това не води до нищо добро. Сега сякаш се преродих

- Освен актриса, ти си и продуцент. Как се чувстваш?
Интересно е, защото можеш да разкажеш историите, които искаш. Като актьор си ограничен в този смисъл. Започнахме с много комерсиални неща и приключихме с некомерсиални неща. Осъзнах, че това искам да правя. Продуцирам пиеси, научих се да бъда по-толерантна. Като актьор невинаги разбираш решенията, които се взимат. Искам да мисля, че това ме е направило по-добра актриса.

- Участваш в американския сериал "Синът" (The son) на Аmc, чиято премиера е през 2017...
Много съм развълнувана, че съм част от този проект. Усеща се обич към латиносите в Америка и трябва да се възползвам.