събота, 17 декември 2016 г.

На Арасели Арамбула й е било трудно да се прави на лоша в "Донята"


"Приключих записите на "Донята", сега ще се посветя на децата си", твърди Арамбула.


Да изиграе Алтаграсия Сандовал е било истинско предизвикателство за Арасели Арамбула. Но в същото време е било и голям урок за майката на Даниел и Мигел. Темите, които се засягат в тази телемундела, са събудили в нея чувства на солидарност към жените, които са били жертви на сексуално насилие. 

"Бих искала да съм говорител на всички тези жени и да кажа: "Не на насилието над жената!". Искам чрез героинята си да бъда пример, защото Алтаграсия е страдала много и е била насилена", твърди мексиканката. Тя иска да продуцира и направи документален филм по тази тема.

От друга страна, призна, че й е било много трудно да изпълни толкова силна жена. "Трябваше да карам другите да страдат. Коства ми много да съм лоша, това е най-трудното". В "Донята" има много силни сцени, в които трябва да вика на Давид Чокаро. "Да работя с Давид бе много хубаво, защото е невероятен човек, голям актьор. С него имаме голяма химия".

Записите на мелодрамата приключиха и Арасели ще си почива и ще се наслади на декемврийските празници със синовете си. "Бяха седем много напрегнати и много хубави месеца на снимки. Не исках да свършва, защото обичам много този проект. Доволна съм от резултата, защото досега не ми се беше случвало да приключим снимки, а историята тепърва да се появи на екран. Сега се наслаждавам на сериите по телевизията".

За следващата година е предвидила да промотира "Донята" в различни страни, но ще си вземе време за почивка, за да се посвети на децата си. Освен това, иска да се върне към музиката и да прави кино. "Имам проект за мексикански филм, който ще се снима в Акапулко и съм много щастлива, защото никога не липсва работа. Благодарна съм на хората, които следят "Донята" по телевизията и по интернет". Ла Чуле, както й казват, има ексклузивен договор с Телемундо, но й харесва идеята актьорите да решават в кой проект да участват, независимо от коя компания е.

Как съчетава ролите си на актриса и майка? "Толкова съм отдадена на работата, на децата си. Децата ми са моят приоритет. Малкото време, което ми остава след работа, искам да го посветя на децата си. Сега нямам време за мен, за любовта. Тя ще дойде. Както пея в песента си "Аз съм господарка без господар". Не ми липсва любов, но съм отворена, ако се появи".