петък, 30 декември 2016 г.

Мурат Йълдъръм изригна срещу фенове след сватбата си


Мурат е недоволен!

Мурат Йълдъръм, който наскоро се ожени за Имане Елбани, не е доволен от негативните коментари на своите фенове, които не са приели неговата избраница и продължават да я оскърбяват в социалните мрежи. 

Вижте какво написа той в обръщение: "Това, на което аз седях на сватбата, се нарича тефур, а не корито, непочтени! Дали Вие не унижавате друга култура... и продължавате... Това което бях облякъл не е облекло, което се ползва при обрязване, а кафтан, който са обличали нашите пророци и падишахи. Хората не живеят само в Африка, но и в Америка... Зли... Непочтителни, Вие даже не знаете, че в този момент четяхме молитва. А вие, какво, стомахът Ви ли се обърна? Нима това е вашето уважение към другата култура. Откога събрахте такова неуважение към чуждите култури и към щастието на другите? Пишете, че всичко между нас е станало много бързо. Нима 4 месеца връзка са малко за Вас? Съвсем изгубихте реалността от клюки. За сватбата ни писаха в 100 държави и само Вие продължавате да ни унижавате. Стига сте ни съдили, стига! Аз се притеснявам да превеждам вашите пожелания на английски, защото ме е срам, че в моята страна има толкова зли хора. Вие превърнахте най-щастливия ми ден в кошмар. Видяхте, надявам се, че посрещнах жена си под звуците на дувала и зурни. Видяхте, надявам се, че половината сватба беше по турските обичаи. Вие умеете, както казва Мелване, да се делите в Туитър и се считате за хора."

ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ТУРСКИ НАГРАДИ 2016