петък, 23 декември 2016 г.

Кармен Виялобос и Уилям Леви са двойка в нов филм


Сусана Досамантес от "Трите лица на Ана" също участва в лентата.


След изненадващото участие във финала на "Без гърди ДА има рай", Кармен Виялобос ще приключи годината работейки. От няколко дни колумбийката е в Република Доминикана, където снима първия филм в кариерата си "Призракът на годеницата ми", който е романтична комедия. "Това е прекрасно преживяване. Всичко е божествено", заяви Виялобос в социалните мрежи. Партньор на Кармен е Уилям Леви. Младият актьор Брандън Пениче също е сред каста. 

Въпреки че няма да може да празнува коледните празници както иска, красавицата е щастлива, че играе във филм и то в Република Доминикана, която й напомня на родния й град Баранкия, Колумбия. "Щастлива съм с доминиканците. Те са върхът и се отнасят прекрасно с мен. Баранкийците и доминиканците си приличаме по много неща. Сякаш наистина съм си у дома. А и обичам много тяхното меренге". 


След като приключи със записите на "Призракът на годеницата ми", актрисата се връща в Колумбия, за да започне да снима втория сезон на "Без гърди ДА има рай", който ще оглави с Катерин Сиачоке, Фабиан Риос и Каролина Гайтан.