събота, 10 декември 2016 г.

Джейда Атеш разгневена от слуховете по неин адрес


След като се сдобриха с Буура Топулосой, Джейда Атеш все по-често се намира в САЩ.

На едно от видеата, които актрисата е споделила в Инстаграм, след няколко дни се появи новина със заглавие "Топулосой и Атеш" се сгодиха." 

Актрисата се разгневи на този слух и написа следното обръщение в профила си...

"Здравейте на всички! Изключително съм удивена от излизащите новини около мен и искам да направя изявление. Първо искам да ви уведомя че пръстенът, за който си мислите, не е годежен. Този пръстен е мой аксесоар. А относно статията, мога да направя единствено заявление. Слава Богу аз съм актриса, която сама си изкарва парите с огромен труд. Моля ви, когато правите такива новини, помислете, че аз също имам семейство и какви вреди ми нанасяте. Първо, основната причина за пристигането ми в Америка, разбира се, е моят приятел Буура. Но просто се смея на това, че вие не знаете, че съм тук, за да вземам уроци по актьорско майсторство, а представяте такъв повод за пристигането ми. Моля ви, състезавайте се да търсите новини за моята работа. Това е моят приоритет. Нека такъв да бъде и вашият.

С много обич Джейда Атеш"