събота, 17 декември 2016 г.

Вие пожелахте: Пауло Кеведо


Мексиканецът е един от малкото, пробили в Холивуд.


Прекарал е детството си, заобиколен от насилието в град Хуарес, където израства с петимата си братя и сестри - Жипи, Мау, Кеки, Бубу и Лилиана. Въпреки това, Пауло Кеведо не се ръководи по това, а се бори, за да триумфира в това, което го влече най-много - света на шоубизнеса. 

Започва през 1997г. като певец в група "Кайро" и скоро след това пробива и в теленовелите. "Винаги исках да съм центъра на вниманието и целта ми беше да мога да участвам в предаването "Винаги в неделя". Затова започнах да пея в хор и дори стигнах до тенор". 

Заради капризи на съдбата, някои продуценти на Телевиса посетиха родния му град в търсене на таланти. "Представих се на един кастинг, бях уверен, че ще ме изберат и така стана". Тогава, още тийнейджър, отива да живее в столицата Мексико Сити. Заради таланта си скоро започна да получава предложения. "В началото ми даваха малки роли. Пробвах си късмета също в Холивуд, където имах шанс да работя с Брус Уилис, Мелани Грифит и Джеръми Айрънс".

През 1995г., след като печели конкурс за пеене в Тексас, Телевиса го избира да бъде част от групата "Tierra Cero". Две години по-късно, влиза в друга група - "Кайро", където освен, че пее, също композира песни като "E una nana": "С тази песен" исках да обърна внимание на грижата за планетата и позитивен дух пред живота". 

В същото време, в което триумфира в Латинска Америка, започва да навлиза в света на модата като модел. Но най-доброто за него тепърва предстоеше. "Дадоха ми възможност да се появя в една теленовела и така се роди връзката ми с този нов свят, който ме покори". През 1999г. участва в "Непокорна душа", а след две години в "Приятелки и съпернички". 2002г. заминава за Бразилия, за да се снима в "Струва всичко", първата му продукция за Телемундо. Играе както роли на добри мъже, така и на лоши, много лоши.

След тази работа се настанява в Маями, където участва в "Любов или измама". Пауло Кеведо е играл както в класически пиеси, така и в мюзикъли, сред които "Бурлеск" в Лос Анджелис, "Красавицата и звяра" и "Смъртен грях". Участвал е в над двадесет теленовели, сред които "Път 35", "Кралица на сърца", "Мъж под наем", "Лицето на отмъщението", "Камериерка в Манхатън", "Грешница", "Предателството", "Доня Барбара", "Зрънце любов", "Заложница на съдбата", "Жената в огледалото" и др. Има и роли в американски сериали като "Burn Notice" (Извън играта). 

В момента Пауло продължава с актьорската си кариера и се намира в Лос Анджелис. Той е голям привърженик на футбола. "Бях на Световното по футбол през 2010 в Южна Африка. Гледах мача Мексико-Южна Африка. Но преди това ходих на сафари и посетих няколко града. Познавах Африка само от документалните филми и останах впечатлен".

- Доволен ли си от кариерата си?
Да, гордея се, че хората си спомнят с обич всичките ми теленовели. Въпреки че съм 17 години в този свят, се старая да ставам все по-добър и очаквам персонажа на живота си.

- Мексико е един от основните производители на теленовели. Защо реши да се преместиш в Америка?
Първите ми работи бяха в родината ми, но през 2002 тръгнах да търся нови предизвикателства. Американският пазар е по-голям и скоро след това започнах да снимам в Колумбия и Бразилия за Телемундо. Когато успях да събера пари, отидох в Маями и оттогава не съм спрял.

- Кой герой те е белязал най-много?
Виктор Мендоса в "Камериерка в Манхатън", защото беше пълен с нюанси: безотговорен, пиян, женкар, депресиран... Можех да развия ролята на баща, нещо, което в реалния живот не съм. Беше тежко да видя как разочаровам "сина си" по вина на алкохола.

- Какво се случи с "Доня Барбара"?
Казаха ми, че героят ми Балбино ще е вторият по важност в историята и в първите епизоди видях, че не е така. При второто ми оплакване ме уволниха. Твърдяха, че съм закъснявал за снимки, а не беше така.

- В "Мъж под наем" играеш идеалния мъж...
Хуан Пабло има огромно сърце, добър е, скромен, мъж, който всяка жена би искала да има. Той издига жената и сякаш й казва: "Аз съм ти верен и никоя, която се приближи до мен, не съществува за мен, защото имам очи само за теб". Но в същото време изживява силна драма и много хора се идентифицират с него, защото иска да създаде семейство, но не може да има деца. Той е богат, успешен, но желанието на жената да е майка е естествено и в един момент той подкрепя жена си, но... по-добре гледайте теленовелата.

- Разкажи ни за Исидро в "Кралица на сърца". По-лош отвсякога...
Исидро идва от низините, върши най-мръсната работа на шефа си, игран от Хуан Солер. Той е пресметлив, без скрупули, но се влюбва иии това го променя. 

- Последният ти сериал е "Път 35"...
Това е ко-продукция на Веневисион и Унивисион, която заснех в края на 2015. Играя корумпиран агент на ЦРУ и си партнирам с Дана Гарсия, Освалдо Бенавидес и Хулио Брачо.

- Имаш ли някаква техника, която ползваш, за да придадеш повече реализъм на героите си?
Сближавам се с хора, които са минали през същата ситуация. Например, в "Мъж под наем" играх стерилен и мачист и исках съвет от сестра ми, която е психоложка.

- На кои роли се радваш повече - на добрите или на лошите?
Лошите са по-интересни, защото ти позволяват да правиш неща, които никога не би направил в реалността. Обичам да ги водя до крайност и зрителят като го види да си каже: "не ми допада, мразя го". Това става с Балбино в "Доня Барбара".

- Какво ти остава да направиш в телевизията?
Винаги търся нови предизвикателства и бих искал да изиграя някой с физически недъг. Бих изискал от себе си много и би ми помогнало да разбера какви са ми границите като актьор.

Image result for paulo quevedo y grosso
- Влюбен ли си?
Много. Имам връзка с аржентинската водеща и актриса Росина Гросо. Тя е прекрасна и съм благодарен на Бог, че я срещнах.