събота, 10 декември 2016 г.

Поло Морин призна, че харесва мъже


Актьорът се видя задължен да го потвърди, след като хакнаха профила му във Фейсбук и публикуваха негови лични снимки с половинката му от екскурзия в Европа.


Актьорът от "Моето сърце е твое", "Мечтая за любов" и сега "Обичаният" не искаше сексуалната му ориентация да става публична, тъй като "това е моят личен живот". Хакерът постна фотоси на Поло и Ламбда Гарсия, също актьор, с текста: "Да се влюбиш е най-хубавото, което може да се случи на сърцето ти". След като си върна контрола над профила си, младият актьор изтри снимките и пусна видеоклип, в който започна да защитава начина си на живот, заявявайки, че е човек, който обича много и който иска да е пример за другите с неговата ориентация. "Ужасно е, че се случват такива неща. Аз съм човешко същество извън това, че съм актьор. Аз съм човек, който обича много". 

По-късно в Туитър публикува следното: "Аз съм много ЩАСТЛИВ човек и ГОРД да съм този, който съм и да имам толкова хора, които ме ОБИЧАТ". Половинката му Ламбда Гарсия също изрази мнението си. "Думите са излишни. Казвал съм го и преди... Бъди горд от себе си, бъди щастлив. Не оставяй някой да ти отнеме смелостта да бъдеш ти".

Поло Морин се надява това да не навреди на кариерата му. "Това няма защо да влияе на професионалния ми живот. На снимачната площадка е Поло Морин, актьорът, него виждате по телевизията. Този, който пътува, който се влюбва и е щастлив, остава в сърцето ми".

Поло Морин е 26-годишен мексиканец, израснал с родителите и двете си сестри. От малък го влече актьорството, но като тийнейджър решава да учи актьорство. Дебютира като актьор през 2011 със специално участие в "Розата на Гуадалупе". Популярност получава с ролята на Нандо в "Моето сърце е твое" със Силвия Наваро. Той е един от най-обичаните млади актьори в момента. Сега се снима в "Обичаният". Наскоро се дипломира в специалността "Международен бизнес". "Ако в даден момент реша да спра с актьорството, мисля, че ще се посветя на това. Числата ме влекат, бизнесът ми харесва, както и да пътувам".

След като разкри сексуалната си ориентация, Поло Морин получи много критики, но и подкрепа от фенове и приятели.