вторник, 27 декември 2016 г.

Mеган Монтанер - една свободна душа


"Като малка никога не съм мечтала да ставам актриса", уверява Меган Монтанер, която гледахме като Пепа в испанския сериал "Тайните на времето".


Всъщност, тя е учила за грим, но един ден се появила възможността да изпълнява роли и сега триумфира в телевизията с "Тайните на времето" и "Без самоличност" и в киното, където се снима в комедията "Боже, дай ми търпение" с Едуардо Касанова и Силвия Алонсо. 

- Как стана актриса?

Имах нужда от промяна в живота си и да излезна от Уеска (смее се). Един приятел ми предложи да се запиша в семинар по актьорство и открих един невероятен свят. Въпреки че не успях да се посветя професионално на него, уроците си струваха.

- Сигурно ти липсва твоята земя?

Там е семейството ми, приятелите, домът ми, има прекрасни пейзажи и фантастична гастрономия, но не съм привързана към никое място.  Аз съм свободна душа.

- Какво обичаш да правиш, когато не работиш?
Винаги търся да се откъсна - или хващам пътя на някъде, или съм си вкъщи и гледам хиляди филми, докато ям пуканки. Аз съм обикновен човек във вкусовете си.

- Учила си за грим... обичаш ли да се гримираш много?

Изобщо! Гримирам се за работа и за събития, но в нормалните дни съм с основен грим.