вторник, 17 януари 2017 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 16-и януари (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 16-и януари, ден понеделник.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Вътре" (İçerde). Показани бяха още епизоди от "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler), "Твоят мой живот" (Paramparça), "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif), "Назови ме" (Adını Sen Koy) и "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Вътре" (İçerde) на Show TV с рейтинг 10,44%.

2. "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на ATV с рейтинг 7,92%.

7. "Твоят мой живот" (Paramparça) на Star TV с рейтинг 4,56%.

20. "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX TV с рейтинг 2,96%.

21. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 2,93%.

25. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 2,69%.

27. "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik) на TRT1 с рейтинг 2,66%.

33. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 2,30%.