събота, 28 януари 2017 г.

Вие пожелахте: Даниела Наваро


Даниела Наваро е напът да стане майка и се намира в един от най-щастливите етапи в живота си.


Започва в света на теленовелите на 13г. с роля в младежки сериал в родната Венецуела. Оттогава не спира да работи. Играла е в "Шеметната Анастасия", "Томаса, обичам те", "Страстно сърце". 
Image result for Daniela Navarro
През 2010 позира полугола за списание в родината си и разкрива секси своя страна, непозната до онзи момент. Обича животните, смята се за затворена в себе си, силна жена, чувствителна, скромна, но пред камерите се чувства като "риба във вода". 

Актьорството е нейният живот. През 2012 започва да работи за Телемундо, където е и до днес. Досега е играла в четири продукции - "Опасни връзки", "Смело сърце", "Мъж под наем", "Земя на честта".

В личен план е била омъжена за актьора Карлос Ареаса. Двамата са имали петгодишна връзка и решават да се оженят, но бракът им трае почти година и се развеждат. Миналата година среща мъжа на живота си и баща на детето й, което ще се роди след месец. В началото имаше доста критики към нея, че е започнала връзка с него, тъй като Угет Урбина, бейзболист, беше обвинен в убийство и дори прекара осем години в затвора.

Image result for daniela navarro y ugueth urbina
"Представям Ви официално Моята любов, моя другар, Моя годеник, Моето настояще, Моето бъдеще... Много го познават заради спорта, други заради случая му... Само Ви моля преди да критикувате, да разберете кой е всъщност", така обяви връзката си със спортиста Дани през април 2016.

Image result for daniela navarro tierra de reyes
- "Земя на честта" е едно от най-големите ти предизвикателства. Защо?
В началото плаках много, защото трябваше да пея, танцувам и играя едновременно. Беше ми трудно в началото. Плаках, защото си мислих, че няма да се справя.

- Как се подготви за ролята на Патрисио Рубио?
Дълги часове репетирах, танцувах, за да науча хореографиите.

- В "Мъж под наем" игра майка, лоша майка. Как се чувстваше?
Не съм била майка в живота, но имах племенници и всеки път, когато имах сцена със "сина си", плаках, повярвайте. Те ми казваха да не плача... но героинята ми бе със силен характер все пак. Тя беше кокетка, амбициозна.

- Кой ти липсва най-много от тази теленовела?
Всички актьори бяха много добри и създадохме невероятен екип. Без съмнение, Емануел Перес, който играеше сина ми Кикито, ми липсва много. Когато снимахме последните епизоди, той ми каза: "Даниела, ти винаги ще си останеш моя майка". Винаги му казвах, че си е спечелил много майки на сета. Сигурна съм, че това момче ще стигне много далеч в професията. 

- Какво не би направила?
Не бих убила или крала.

-  Какво те притеснява?
Лъжите и че хората съдят.

- Какво не знаят хората за теб?
Глезена съм, невъзпитана (смее се).

- Как върви бременността?
Първите месеци беше малко сложно, но после всичко беше наред, слава Богу. Много съм щастлива, изживявам много нови емоции, научавам много нови неща. 

- Кога ще се върнеш към работата?
Не знам, поне малката да навърши четири месеца. Да си върна формата, за да правя това, което толкова много обичам, а именно актьорство.