събота, 21 януари 2017 г.

Къде е Джесика Кох?


Джесика Кох е характерна с ролите си на лошата в историята, но от 2015 не се е снимала никъде.


Мексиканката намери ново занимание - спортен треньор. От няколко месеца злодейката от теленовели като "Когато се влюбиш", "Убежище за любовта" и "Моят грях" се е посветила, заедно с брат си Хорхе Кох, на нова техника, създадена от тях самите, състояща се в упражнение с ролери. Как се е появила идеята?

"Брат ми и аз караме ролери от малки. От една година започнахме да пробваме тази техника упражнение с ролери. Осъзнахме, че е доста пълно упражнение, тъй като натоварва всички мускули", разказва актрисата. "Няма я никъде другаде по света. JCRollers е сто процента наша идея", добавя развълнувано. "Целта на техниката е хората да са здрави. С брат ми вярваме, че фитнесите са много скъпи и не всеки може да си го позволи. Мисля, че е важно цената да е достъпна за всички. Освен това, ние сме на чист въздух и на хората това им харесва. Забавляваме се много".

Означава ли това, че се отказва от актьорството? "Само сбъдвам една мечта, която имах от доста време", изяснява актрисата, която продължава с актьорската си кариера. "Миналата година се посветих на реализацията на тази мечта. Всъщност, никога не правя теленовела след теленовела, изчаквам поне половин година между всяка. Харесва ми да си почивам, за да съм със семейството си и половинката си, както и да взимам уроци по актьорство, за да продължа да израствам".

Джесика очаква да се върне тази година в някоя от новите продукции на Телевиса. "Продължавам да се явявам на кастинги и докато не се появи нещо, ще се занимавам на сто процента с JCRollers".