събота, 28 януари 2017 г.

Летисия Калдерон показа специалния си лекар - сина си


Много пъти актрисата от "Не ме оставяй" е казвала, че няма нужда от мъж до себе си, за да е щастлива. Сега разбираме защо...


Мексиканската актриса е в много приятна компания у дома с двама души, които я изпълват с любов и дори се грижат за нея, когато се разболее - децата й Лусиано и Карло. Доказателство за това са снимките, които публикува. 

Наскоро тя сподели една, на която изглежда болна и легнала в леглото си, докато едно от децата й, Лусиано, се грижи за нея. "В случай, че се чувствате лошо като мен, Ви препоръчвам този красив и мил доктор", написа незабравимата Есмералда.

Както Лусиано, който страда от синдром на Даун, но е истински пример за превъзмогване, така и другият й син Карло, изпълват живота на Калдерон с живот и цвят. "Ако знаехте колко съм щастлива. Господарка съм на времето си, на живота си, на децата си, на решенията си. Чувствам се пълноценна, удовлетворена. Щастлива с децата си. Не трябва да се разделям, което ми харесва. Вярвам в любовта, но сега това не е приоритет в живота ми", заяви през октомври 2016 в едно предаване.

Летисия Калдерон участва само в първия сезон на "Не ме оставяй", затова не пропускайте да я гледате като Инес. 

Тя дори получи награда за тази роля на "Premios Tv y Novelas Mexico" 2016 като "Заслужила актриса", а Артуро Пениче за ролята си на Гонсало Мурат - "Заслужил актьор".