вторник, 3 януари 2017 г.

Маите Перони ще се снима във филм


Актьорът Алберто Агнеси ("Госпожа Асеро") работи по петия си филм като продуцент, озаглавен "Подарък от живота" (Regalo de vida), в който ще участва Маите Перони.


Сценарият още се дооглежда заедно с Химена Ескаланте, която Алберто смята за една от трите най-добри сценаристки в Мексико. Съставът ще е пълен с актьори на високо ниво. Записите започват скоро.

За Маите Перони 2016 е била година, пълна с уроци, с движение, научила е много неща. "Но не мога да се оплаквам, мисля, че съм късметлийка, правя това, което най-много ми харесва. Да ставаш сутрин с голямо желание е най-хубавото, което може да ти се случи", коментира бившата непокорна.

През 2017 актрисата и певица се надява да може да прекара повече време с любимите си същества, със семейството си. "Тази година желая да е пълна с работа, със здраве, с любов, да мога да присъствам на всички важни моменти на хората, които обичам, защото понякога толкова много движение пречи на това да си с близките ти. Сред целите ми е да съм физически по-често с тях. За мен семейството е най-важното".

Накрая, Маите посъветва всичките си почитатели да бъдат по-позитивни и да съсредоточат цялата си енергия в това, което искат да постигнат през тази година.