четвъртък, 19 януари 2017 г.

Известаната българка Нина Добрев даде интервю за bTV


Преди няколко дни холивудската актриса Нина Добрев, която е от български произход, даде първото си интервю пред bTV. У нас и по света тя е позната с ролята си на Елена в хитовия сериал  "Дневниците на вампира''.    

Прочетете какво споделя тя: "Родителите ми не ни разрешаваха да си говорим на английски вкъщи. Той беше за училище, а у нас - само български. Те много държаха да запазим майчиния си език и по онова време много се впечатлявах, че приятелите ми си говореха само на английски и аз исках същото. А сега съм много щастлива, че стана така, защото аз съм българка и това е моят произход”, каза Нина Добрев. 

Също така тя казва следните думи на български: "Снимките понякога не ми позволяват да се връщам всеки месец, както бих искала. Всеки месец е много често. И полетът е доста дълъг"