вторник, 7 февруари 2017 г.

Българка успя да се срещне с Берк Октай в Боровец


Българска фенка на популярния турски актьор Берк Октай успя да се срещне с него по време на почивката му в Боровец. Прочетете какво разказа тя от преживяното..

"Уауууу, направо съм на седмото небе - най-накрая успях да сбъдна голямата си мечта и видях Берк Октай на живо. Веднага щом разбрах, че Берк е в Боровец се задействах - разбира се успях да го видя с предварителна уговорка. Той и семейството му знаят за мен от години. Безкрайно щастлива съм - Берк е номер 1. Нашата среща се състоя на 31-ви януари в Боровец в хотела, в който бяха настанени. Аз отидох да го видя заедно с мама - срещнах се с Берк и Мерве, които са безкрайно мили, добри, земни, благородни и истински... Когато Берк ме видя веднага ме позна - започна да казва Росиии, здравей! Аз му подадох ръка, а той направо ме прегърна и започна да ме целува! Уникален човек - обожавам го. Бях с Берк повече от час - поговорихме си, снимахме се, прегърнах го, целунах го - той мен също. Този ден ще остане завинаги незабравим за мен.
Наистина толкова се развълнувах, когато видях Берк, дори се разтреперих в първия момент от вълнение, но после той ме накара да се отпусна с непринудеността си и с уникалността си. Берк ми каза колко много се радва, че най-накрая се виждаме на живо, а също и че той и семейство му много ме обичат. Каза, че ми благодари за любовта и подкрепата ми ... Това ме накара да се развълнувам още повече. Говорихме си за сериалите му - аз му казах, че още когато го видях в "Опасни улици" веднага го харесах. Тогава Берк ме попита в България сериалът "Опасни улици" - "Arka Sokaklar" - с оригиналното си име ли върви. Аз му казах, че не - тук го превеждат - "Dangerous Street"/ "Опасни улици", а в оригинал "Arka Sokaklar" значи "Задните улици". Берк беше много изненадан от това и се зарадва - каза, че "Dangerous Street/ Опасни улици" звучи страхотно. Мерве допълни, че когато са дошли една от жените, които работят в хотела, щом го е видяла го е познала и е казала - ето това е актьорът от "Dangerous Street". Казах му също, че тук сме гледали и "Надежда за обич" - той знаеше и каза, че много се радва, че тези негови сериали са излъчени и на български. Аз му обясних, че след "Опасни улици" гледам всеки негов сериал - Берк ми благодари и той и Мерве казаха, че се надяват в България да пуснат и последния му сериал "Статус на връзката: Сложно". Каза, че много се е забавлявал там и за първи път играе комедийна роля - попита ме дали му харесвам така и аз му казах, че е страхотен и че ролята на Джан Текин е точно за него и много се забавлявам с образа му - той ми благодари. Мерве ми каза, че наистина се надява да пуснат "Статуса" в България, защото определено е важно човек да го гледа с превод, за да се наслади напълно на всяка една дума, реплика - и да се посмее от сърце. Попитах го за сезон 2 и Берк каза, че за сезон 2 са били сменени сценаристите на сериала, също и режисьора - доста неща в сюжета са изменени, рейтингът е паднал и за съжаление канала е решил да спре сериала още в началото. Говорихме си също и за това от къде съм пристигнала в Боровец - на какво разстояние се намира моя град от там и т.н. Берк ми показва видео как са празнували в Боровец след победата на Бешикташ предната вечер и т.н."