четвъртък, 9 февруари 2017 г.

Отново скандал около Бурак Йозчивит


Преди няколко дни известен ирански модел написа под снимка на Бурак Йозчивит коментар, който го накара да сложи красавицата си в черния списък.

Веднага след това тя коментира ситуацията... "Да, Бурак е талантлив актьор. Ролята и играта му привлякоха вниманието ми. Аз съм фен на неговата работа. Преди седмица му написах следното съобщение: Сладък си и те обичам. Веднага след това коментарът ми бе изтрит и ме сложи в черния си списък (блокирал я е). Моята цел бе единствено да види, че оценявам работата му, нищо повече. Относно личния му живот, не знам нищо. Сега обаче промених мнението си за него. Смятам, че той не е професионалист за професията си. Нито една истинска звезда не би сложила в черния си списък позитивна оценка от фен."