петък, 10 февруари 2017 г.

Нургюл Йешилчай - "Поставиха ми диагноза обсесивно – компулсивно разстройство"


Макар зрителите да плачат за Гюлсерен, актрисата Нургюл Йешилчай остава една от най-търсените и най-големи звезди на Турция.

Любимката на милиони зрители по целия свят мечтае да играе с Шон Пен и ненавижда хленчещите роли.

Родителите на Нургюл били строги. Когато била тийнейджър, често я наказвали, но пък и тя била непокорна. „Бях „черната овца“ в семейството, не ми позволяваха много неща, имах строг график, включващ уроци по танци, рисуване и музика. Но по-късно, когато станах актриса, разбрах колко важно е било да се занимавам с танци, рисуване и музика. Имах предимство пред другите и бях истински благодарна на родителите си за това“, разказва тя.

Нургюл Йешилчай твърди, че най-силното й качество е искреността. „Аз казвам точно това, което мисля. Някои смятат това за недостатък. Когато си честен, няма как да се харесаш на всички“, обяснява тя.

Същинската й актьорска кариера започва, когато е на 18. Тогава изиграва малка роля в сериала „Втора пролет“ (Ikinci Bahar) и все още студентка, съчетава лекциите със снимките. След това се снима и в други сериали – „Имението с лозите“, „Вярна на себе си“, „Ангелският остров“.

„Най-важната ми роля до момента е именно тази на Ясемин в „Любов и наказание“, тъй като това е най-популярният ми сериал както в Турция, така и в чужбина“, разказва 40-годишната красавица.

Славата я застига, и то толкова шеметно, със сериала „Асмалъ конак“, известен и като „Имението с лозите“, че се налага да посещава психолог, за да балансира състоянието си.

Ходенето при психолог обаче я изнервя и тя започва да си измисля истории, с които да го манипулира. „Веднъж ме попита за килима на пода и аз създадох цяла история: „Баща ми беше купил килим, после наби майка ми…“ Бях обляна в сълзи. Просто си намерих повод да плача. След като излязох, се запитах: „Какво беше това? Сама ще си помогна“. Но тогава наистина бях уплашена от себе си“, признава Нургюл.

Но от онази среща знае и друго – вече има диагноза: обсесивно – компулсивно разстройство. „Добре, че това се отразява само на работата ми. Ако не можех да използвам диагнозата в работата си, в живота щеше да ми е доста трудно. Дай ми задача, обърни гръб и си отиди. По друг начин не мога.“, така обяснява действията си под напора на психичното си разстройство Йешилчай.

Все пак Нургюл не се отпуска. Едновременно с кариерата се грижи и за 10-годишния си син, а през 2011 г. стана „Жена на годината“ в Турция.

Инфо: агенция Стандарт нюз