събота, 11 март 2017 г.

"Божествени и човечни" 2017


Преди няколко дни списание "Tv y Novelas USA" изненада читателите си с новото издание на "Божествени и човечни" (Divinas y humanas).


Тези шест жени, включени в тазгодишното издание, са пример за подражание. Показали са, че са предприемчиви жени и горди представителки на латиноамериканската култура. Това са Габи Еспино, Елисабет Гутиерес, Катерин Сиачоке, Памела Силва-Конде, Химена Кордоба и Чики Делгадо. Представяме Ви актрисите от този списък.

Габи Еспино... Семейството й е нейната сила
"Важно е да изградиш в децата си уважението към всички човешки същества, животът струва много и за мнозина той е изгубил стойността си. Децата ми правят с мен каквото искат. Това е най-сладкият етап, който съм изживявала. Правя много неща, но те са моят приоритет"

Елисабет Гутиерес... Отвъд любовта
"Винаги мисля за другите, преди да помисля за себе си. Опитвам се да мотивирам семейството си, включително сестрите ми, племенниците ми, хората около мен, защото животът ме е научил на толкова неща и трябва да съм много благодарна. Благодаря на Бог, че разчитам на мъж, който ме подкрепя и дава възможност да си остана вкъщи, за да съм с децата си в най-важните им години".

Катерин Сиачоке... Силата на двойката
"Ако няма любов, не би могъл да просъществува един дълъг брак, още повече, ако няма деца. Ние сме заедно и аз съм щастлива. Ще остане с него, с Мигел до последния момент. Омъжих се в католическата църква и се заклех, че ще е завинаги. Идвам от семейство, в което всички са били женени за цял живот, докато смъртта ги раздели. Ако човек не е щастлив, няма смисъл да са заедно, животът е твърде кратък! Ако той не е щастлив с мен, вратите на дома ми ще са отворени, за да си тръгне, както и за мен. Ако дойде внезапно някой, който да ме накара да почувствам нещо... не знам. Какво може да е, което не ме кара да чувствам Мигел? Фактът да запазим ембрините са моя идея, това е сложна тема. Някои го смятат за романтично, че е продукт на любовта, но кой казва, че любовта трябва да е продукт? Казват, че едно семейство не е пълно без деца. Една двойка да може да е щастлива без тях. Възхищавам се на мама, която отгледа децата си. Може скоро да си променим мнението и те са там замразени. Може и да осиновим, но засега не мислим да сме родители". 

Химена Кордоба... Сбъдва мечтите си
"Мисля, че красотата е временна и важното е човек да се чувства добре със себе си, да се обича, да е добре с тялото и възрастта си, с това, което имаш, на което се радваш и в това е разликата. Докато човек е красив за този, който обича, е достатъчно. Тази година ме изненада невероятно, от началото почна с много благословии в професионален план. Чувствам, че всички усилия от последните години дадоха резултат и започнаха да се появяват много предложения".