сряда, 22 март 2017 г.

Диего Оливера напуска Мексико


Аржентинският актьор си тръгва от Мексико, след като приключи участието си в "Дива земя".


След 8 теленовели в Телевиса, Диего Оливера слага финал на работата си в страната на ацтеците. Любовта, която той изпитва към жената си Моника Айос, е толкова голяма, че е решил да теленовелата на Салвадор Мехия да е последната му в Мексико. Той смята да се върне в Аржентина, където Моника има голяма кариера. 


"Моника иска да се върне в телевизията. Тя има много силна кариера там и мисля това (Дива земя) да е последната ми теленовела в Телевиса, Мексико. Това е силно усещане и ми навява голяма носталгия, тъй като вече 11 години съм в Мексико. Благодарен съм много, но жена ми не може да продължава да пренебрегва кариерата си. Толкова я обичам, че не мога да съм далеч от нея, затова ще я подкрепя и последвам".

Диего Оливера първо играе за Тв Ацтека в продукции като "Монтекристо", след това дебютира за Телевиса с "Триумф на любовта", където играе и жена му Моника Айос. Следват "Лъжа, за да живея", "До края на света", "Непростимо", "Лъжливо сърце", "Жените в черно" и "Дива земя". Моника Айос е играла още в "По-скоро мъртва, отколкото Личита" и "Амазонките". Двамата имат общо дете - Виктория на 13г., и актрисата има син от предишна връзка - младия актьор Федерико Айос (приятелят на Ела Велден, Фернанда от "Не ме оставяй").

И Федерико Айос, и Диего Оливера са номинирани на тазгодишните награди на списание "Tv y Novelas", които ще се състоят тази неделя (26 март), съответно в категориите "Млад актьор" за "Кандидатката" и двойна номинация за Оливера - "Актьор в главна роля в сериен филм" за "Жените в черно" и "Поддържащ актьор" за "Лъжливо сърце".